2010. október 13., szerda

Ági sikere

Örömmel tudatjuk veletek, hogy Ágink kilépett a  nagyvilágba a RomeRob háttérképével, amit pár poszttal
lejjebb már ti is megcsodálhattatok. :-)
A Robsessed végre érdemesnek látta megmutatni sok ezer látogatójának az Ő munkáját is. :-)
Köszönjük twmmy segítségét, amiért nem adta fel a múltkori "kudarc" után., amikor is már küldött nekik egy levelet Ági másik munkájával, ami szintén szépséges volt, de akkor még csak válaszra sem méltatták. :-(
Szóval gratulálunk Ági, csak így tovább!!! Kivánjuk, hogy nagyon sok munkádat csodálhassák még meg a Rob rajongók milliói. :-) A háttérképet bemutató posztot és a rajongók reakcióit itt nézhetitek meg.
beanene

4 megjegyzés:

  1. Ági, nagyon-nagyon sok szeretettel gratulálok! Én persze mindig tudtam, hogy NAGY TEHETSÉG lakozik benned, de így látva a sikereidet, még jobban örülök! :)

    VálaszTörlés
  2. Naggyon-naggyon köszönöm! :)
    ...köszönöm twmmynek, hogy elküldte,Beának, hogy mentorált,az önkormányzatnak, hogy szponzorált, anyámnak...XDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Ági XDD ez nagyon aranyos volt:-))) Gratulálok én is:-))

    VálaszTörlés
  4. Ágibaba XD "Örül és állva tapsol"
    Lassan sorban mindnyájan elindultok a világot jelentő net színpadán, a sztárság felé.
    Én meg tehetem a babérlevelet a babfőzelékbe. =)

    VálaszTörlés