2010. november 10., szerda

Forgatás a festői szépségű Paratyban

Ezt is megértük!? Eme szent pillanatot!? ROB magától vett fel halászgatyót? Jó tudom, az RM ben is volt már rajta ilyen, de az a forgatás miatt került rá.
Most azonban nem hiszem, hogy Edike ilyen nadrágot hordana majd a filmben. Valószínűleg inkáb semmit. :P
Azért figyelitek azt az összeállítást? Halász gatyó, meg vászon magasszárú torna csuka, ing.:OOO XDD
Érdekes........... Nem strandpapucs, mint más normális embernél 60 fokban. Á nem ........XD
DE már nem fenyegeti a veszély, hogy felforr az agyvize a GY-CS-S-ben. XD
No és a köldökig kigombolt ing hmmmmmmmmmmm. <333
Dííííííííííííín bébi te is ledobhatnád azt a farmert legközelebb, azt is megnézném. ;-)
Bocsi, de nem volt idegzetem a képről a felesleges részt leszedni. XD
Szóval sok-sok kép itt  és itt.



beanene

9 megjegyzés:

  1. Bejus, ezt én is rögtön kiszúrtam. Vancouver - hideg, eső, fél tornacsuka zokni nélkül. Rio - meleg, napsütés, száras csuka nyakig befűzve. Mondták neki, hogy kösd be fiam, mert csúszni fog. De hogy zokni nincs rajta.. Na miben fogadunk? Hogy a fenében bírja a lába? Én nem bírok zokni nélkül cipőt. Biztos szokás kérdése.

    VálaszTörlés
  2. twmmy XD Ez az, ez a csoda pasi by moncsi soha sem azt csinálja amit gondolnál. Én ezen a rövid nadrág ing összaállításon röhögök azóta is. Nekem ez annyira nem illik össze, de már hiányozna ha nem ilyen furán lennének a göncei összaállítva.
    Nekem zokni nélkül tuti kitörné a lábam a cipő :OOO
    És jól tévedek, hogy oda fele ez az ing volt rajta? O.O
    Robikám azért remélem az éjjel legalább kiöblítetted. XDD
    Vagy úgy lehetett hogy megjöttek és már is mentek forgatni?
    Láttátok hogy lefedték homokkal a ház előtti fűvet?

    VálaszTörlés
  3. XDDD Azok a virgácsok! Biztos vigyázni kellett rá, hogy ne barnuljanak le! A gatyó meg jó hosszú, rögtön az jutott eszembe, hogy ha nem tudnám ki ŐŐŐŐ, tutkó nem figyelnék fel rá a strandon. XD

    VálaszTörlés
  4. Vélemenyem szerint robnak bizonyos dolgokban fordítva működik az agya úgy mint az öltözködés..mert az oké h télen abban a vastag sapijaban van de h Brazíliában 60fokbam is az van rajta az kicsit ütős..:D de ez a szinte teljesen kigombolt inget lajkolom..:D

    VálaszTörlés
  5. Helló Lányok!
    A jobb lábán van zokni. Itt is én leszek a sasszem? Jó kis első bejelentkezés...

    VálaszTörlés
  6. Bugsy! A jobb lábán? Eltévesztette biztos... Aha, ravasz vagy, kinagyítottad a képet? Szakmai ártalom....

    VálaszTörlés
  7. Szia twmmy! Hogy-hogy szakmai ártalom? Nincs két egyforma reprodukció, csak egy eredeti műalkotás, aki most éppen a nászágyban izzad a fél stáb előtt. Amúgy igen, szokásom kinagyítani a képeket, ha érdekesnek tartom őket, vagy fennakadok mások megjegyzésein, bár az indító ok leginkább a saját hülyeségem.

    VálaszTörlés
  8. XD én is nagyítós fajta vagyok. Mondjuk én most speciel a lábán nézem a szőrt. Van-é szőr vagy epilált a kedves?
    Mindezt vacsi közben XDD

    VálaszTörlés
  9. Áhh, ez a sok perverziós nőci! Lábán szőr, zokni, ugyan máááár! Mi van az Omega tájékán! Én csak azért nagyítok, hogy végre azt lássam, ami a két lába közt van! XDDD

    VálaszTörlés