2010. november 6., szombat

MoonlightRus délután a NM jegyében

Elkezdtem egy sorozatot néhány héttel ezelőtt, ahol Rob filmjeiből készített fan videókat rakok fel a posztba. Ma, hogy twmmyhoz csatlakozzak folytassuk a saga vonalát. Kedvenc Twilightos videóimat már betettem nektek. A sorozat 2. része a NM, tudom nem kifejezetten Rob nagy szerepéről  híres. XD
De az én kis oroszkám mégis tudott ebből két olyan videót rittyenteni, hogy a szemem könnybe lábad akárhányszor megnézem.
Nézzétek el nekem, hogy kivételesen beteszek egy tömény Bella videót is, de szerintem fantasztikusan van megszerkesztve és kár lenne kihagyni a sorozatból.
Akkor következzen három MoonlightRus remek! :-)







VIVA LA ROB, VIVA LA ROB TEAM
beanene

2 megjegyzés:

  1. Imádom Russi-t. Igazi rajongója lettem, nem csak a Robcis vidijeit szeretem. Vérbeli orosz a drágám, imádja a szenvedő szerelmet.
    Az első vidinél elkapott az az érzés, mintha egy régi orosz filmet néznék, Irina és Igor szerelméről. XD
    A zeneválasztása minden vidijében meghatározó. A vidikészítés művésze.
    Igaz,hogy Biel a szexi vidik da Vincije, de akkor Russi az érzelmes vidik Picassója.

    VálaszTörlés
  2. Ezt azért tudjátok nem értem. a "profi" vágók, rendezők vajon miért nem tudják a dolgokat ennyire szépen ábrázolni ? Miért fáj nekik az érzelem? Tanulhatnának az ilyen amatőe alkotóktó.Rengeteget. Mennyivel másabb lett volna pl Bella a NM-ban Edwardra emlékezve?
    Mindhárom videó szenzációs, de most mindjárt sírkálok rajtuk ey kicsit.
    Ezek az oroszok szerine, így születnek... Csak gondoljunk bele az orosz filmekbe...azokban is rengeteg az ilyen édes-bús érzelem.

    VálaszTörlés