2010. november 15., hétfő

Robward

Hát drágáim a mai délelöttöm katasztrofális volt. :( A saját magam megnyugtatására gondoltam összedobok egy képecskét Robcinkról. Mivel most mindnyájan Breaking Dawn lázban égünk, így kézenfekvő volt, hogy Edward lesz a képen. XD Na olyan is lett, mint amilyen a délelöttöm volt. :(  De ha már púpoltam vele, akkor felrakom nektek. Hát nem a legsikerültebb képem és talán a "BD-ból" választott kép nem igazán illik bele, de nézzétek el nekem. XD Azt a képet nem lehetett kihagyni, mert nagyon imádolom, mint ahogy Robcit is! :))


rhea

5 megjegyzés:

  1. Rheám, már megy is a kép a telómra. De nagyon összeszedte a hangulatát a filmeknek! DE hova fogjuk tenni az 5. képet?

    VálaszTörlés
  2. rheám, mindig szerénykedsz! Tök jó lett ez a kép és milyen furi így látni együtt a négyet. Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Sztem fantasztikusak!

    Tünde

    VálaszTörlés
  4. Hahóó mindenki:DD:
    Micsoda haladás, micsoda változás, és micsoda kép!!:D
    Csak nekem tűnik úgy, mintha visszafiatalodott volna ez a fiú?? Megjegyzem nem is tudom örüljek-e avagy nem... mert lássuk be férfiasabban is királyfi, de amolyan 17éves Edwardként is...szóval azt hiszem kiegyezem magammal, és a BD-ben lehet fiatalka, míg az életben legyen csak rosszfiúsan férfias kiskakas::P:P

    üdv, mimi:P

    VálaszTörlés
  5. mimi nem csak neked tűnt fel . Én is ezen filoztam, amikor megláttam egy csokorban ezeket a képeket.

    VálaszTörlés