2010. december 22., szerda

100% Rob videó

Egy évvel ezelőtt érdeklődve néztem a videó készítők csatáját a Robsesseden így karácsonykor. Akkor meg sem fordult a fejemben, hogy egy év múlva én is fogok olyan szinten tartani, hogy ringbe szállhatok. De a sok pozitív visszajelzésnek hála, amiket kapok  Tőletek, kezdtem elhinni, hogy van keresni valóm arra felé. XD Belevágtam! Beneveztem! :-)
Négy napos megfeszített tempójú munka után íme az eredmény! Remélem elnyeri a tetszéseteket.
A zenét a banyákkal közösen választottuk ki. Erre a számra főleg a szövege miatt esett a választásunk. ;-)
Ezt a kis Rob egyveleget íme a virtuális fánk alá helyezem.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden kedves látogatónknak!



A szám angol szövegét olvashatjátok twmmynél. :-)
VIVA LA ROB, VIVA LA ROB TEAM
beanene

15 megjegyzés:

  1. Igeeeeen, igeeeeen és meg van az első helyezett az idei év legjobb karácsonyi vidije kategóriájában, aki nem mááááás, mint: BEANENE!!!!

    Köszönöm Bea, nagyon jó választás volt ez a U2 szám! A háttér, a színhatás a kedvencem és Rob No.1 mindegyik vidiben vagy képen! Nekem nagyon bejön és szép karácsonyi ajándék! :)

    VálaszTörlés
  2. BEEEEEAAAAAA!
    Szuper lett a karácsonyi ajándékunk. Köszönjük szépen

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos lett!!!!
    Köszönet érte :-))))Azért nem dicsekedhet ám minden oldal ilyen szuper házi videókészítővel:-))))

    VálaszTörlés
  4. Bea! Gyönyörű csili-vili ajándékot kaptunk! :) Köszönjük szépen!!! Gazdagabb lett a karácsonyunk és remélem, hogy a tiéd is az lesz egy első helyezéssel. Nálunk biztosan Te vagy a legjobb!!!!!
    Robci, te meg légyszíves fogadj szót és BABY PLEASE COME HOME, ide hozzánk!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus video lett!! Gratulálok!! Ez az egyik kedvenc kari dalom!! :) "Liza"

    VálaszTörlés
  6. SZUPER FANTASZTIKUS IMÁDOM :D
    jobb mint a reggeli kávé.. :D nézem a videót és csak ámulok bámulok,már az első képnél kipattantak a szemeim..:D
    és nézem és egyre scak az a kérdés fogalmazódik meg a fejemben hogy miért is imádja mindki Őt? mit is imádunk rajta? :D:D és a végén rájövök,hogy ez egy alap dolog..:D mindent imádunk benne..:D
    a füle hegyétől a farka végén át mindent..:D
    kösziiiii:d mostmár kicsit nagyobb kedvvel kezdek neki takarítani..xD

    VálaszTörlés
  7. Drágáim én köszönöm nektek asok támogatást amiben részesítetek!
    Azért pici félsz volt bennem, hogy a dal választás megfelelő-e, de szerttem volna ha nem egy szokványos sima karácsonyi dalra készítem a csokrot. :-)
    Úgy érzem ez adal most aszívemből szól és nagyon komolyan megélem minden egyes mondatát.
    Nem fogom bánni ha nem nyerek ,mert nekem már az nyereség ha ilyan kedves szavakat kapok Tőletek.
    Tudjátok ez ad lendületet mindig a munkához! :-)

    VálaszTörlés
  8. Huh Beám csatlakozom az elöttem szólókhoz, tökéletes karácsonyi ajándék!:)Jól sikerült nagyon! Nálam tuti tied az első hely!<3

    VálaszTörlés
  9. Beanene GRATULA!!!!

    Tünd

    VálaszTörlés
  10. Rheám az a lényeg, hogy nektek tetszen. :-)
    Tünd köszönöm a segítségedet. ;-):-) <3

    VálaszTörlés
  11. Wow!!! Hirtelen azt sem tudom mit írjak annyira elvarázsoltál ezzel a videóval. Csak arra tudok gondolni, hogy remélem, tényleg haza jön az ünnepekre, mert neki itt a helye közöttünk... európai csajok között. Nem igaz? Úgyhogy...

    Baby Please Come Home!!!

    A másik, ami a videó nézése közben eszembe jutott, az az, hogy akarom... így halkan és kicsit félve megkérdezném tőled/tőletek, megengednétek-e nekem,hogy felrakjam az oldalamra ezt a videót karácsony alkalmából. Természetesen odaírnám, hogy te, beanene készítetted, és erről az oldalról származik. Nos? Kíváncsian várom a válaszotokat.

    Ui.: beanene gratulálok, és drukkolok, hogy sikeres legyen a benevezésed ezen a csatán. Megérdemled, mert nekem, 1000%-ban elnyerte a tetszésemet. :D

    Elena

    VálaszTörlés
  12. beanene <3 Már megint én vagyok az utolsó (a kis kuka), aki mindig lemarad a többiektől.
    Most este 6 órakor itt ülök a gépem előtt és sírok. Ez a videó a szívemből szól! A legkedvesebb pillanatokat fogtad egy csokorba egy tökéletes zenével. Ne aggódj, szerintem tökéletesen karácsonyi hangulatot áraszt, emellett EGYEDI!
    És ez a lényeg! Minden elfogultság nélkül,de csodálattal mondom: abszolút nyerő vidi!!!!
    Ja és 1.35-től 1.40-ig ökölbe szorult a gyomrom a nosztalgiától.XD
    beanene, köszönöm és TUDOM, HOGY NYERNI FOGSZ! Elvégre banya vagyok XD

    VálaszTörlés
  13. moncsim<3 Én mindig várom a kis kuka reakcióját, így mindegy mikor csak írd le. XD

    VálaszTörlés
  14. Kedves beanene!

    Nagyon köszönjük az ajándékot, csodás lett. Már napok óta ez a dal motoszkál bennem, igaz Mariah Carey előadásában. Kifejezi azt a "csodavárást", ami már jó ideje érlelődött bennünk és így, most már sokadszorra kimondva, karácsony táján reménnyel tölt el: Rob hazajön.

    Vicces, de Rob pofiját és mogyiját úgy várjuk haza, mint a Messiást. Én magam napok óta kérdezgetem a Londonból haza érkezett ügyfeleket, hogy mi a helyzet reptér és időjárás ügyben.

    Ez a zene, a szövege, Rob, a londoni témájú animációk megint sikeresen el tudtak érzékenyíteni!
    Boldog és szeretetteljes a szívem, ennek a vidinek a láttán, és mielőtt szétfolyna a képernyő, még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. hali :)

    Gratula a vidihez nagyon jól sikerült, és igazán megíndító volt főleg hogy lehet tényleg nem ér haza karácsonyra! :( De a remény hal meg utoljára ugyebár xDD
    Köszi h ennyit dolgoztál vele és remélem helyezést is elér :D
    Én Nagyon Boldog Karácsonyt és sok-sok ajándékot kívánok minden idetévedő emberkének! :))))))))))))))
    puszi nektek

    VálaszTörlés