2010. december 14., kedd

Képek!

Tőlem Nektek!:)
2009-es Japán fotósorozat.

rhea

4 megjegyzés:

  1. rheám a térgye kalácsa! Ah de imádom XD
    Vaj ez az agatyó amit szokott máskor is villantani? Azon mintha kisebb lenne aszakadás :OOO
    Súlyos dilemmák ezek XD

    VálaszTörlés
  2. A legalsót még nem is láttam Catch it !! XDDD cépséges herceg:-)))

    VálaszTörlés
  3. szakadt gatya...xD magyar fotosorozatot nem akar csinálni..:d lefotozom szívesen.. :D ki "áldozza" fel az egyik szobájét műteremmé átalakítva?? :D arra a "kis" időre amíg dogozunk majd vele..:d kell pár smikes fodrász vizes lány :d és egyéb ember.. :D

    VálaszTörlés
  4. rhea ez a kedvenc fotósorim! Itt volt a legszebb...

    Lilien nálam elkészítheted a fotósorozatodat Robról, a szünetekben meg majd én "sminkelem", öltöztetem, vetkőztetem, vetkőztetem, vetkőztetem....

    VálaszTörlés