2011. február 13., vasárnap

Rob videók nem angolnyelvű dalokra

Tudjátok, hogy szívem csücske, ha valaki nem angol nyelvű dalra készít videót. Bár megjegyzem, én ebbe csak akkor mernék belevágni, ha azért angolra lefordítaná valaki az adott dalt. Mert azt tudomásul kell venni, hogy a you tube egy amerikai weboldal, ahol az általános elfogadott nyelv főleg az angol. De becsülök mindenkit, aki belevág egy ilyen szerkesztésbe.
Elöszőr lássunk egy francia nyelvű zenére készített alkotást. Tudom, Rob kicsit kevésbé van beleszerkesztve, de a szám gyönyörű és bevallom őszintén már én is rábukkantam és gondolkoztam benne. :-)



szerkesztette: djelli9

Itt pedig egy kis tangó! :-))) Jáááááj, de összebújnék erre a zenére Robikával. XDDD Ropnánk tüzesen és érzékien. XD





beanene

2 megjegyzés:

  1. Hm... na lássuk csak.
    Ez az első videó eszméletlen volt... még akkor is, hogy egyáltalán nem értettem a dal szövegét. De így visszagondolva, szerintem nem is volt rá szükség. Maga a zene és ahogyan az előadó énekelt... Olyan érzéseket sikerült kiváltania belőlem, amivel még jobban Robba bolondított.
    A másodiknál... meg kell mondanom, hogy amikor meghallottam, hogy spanyol nyelven énekelnek... onnantól teljesen elfogultan néztem, és hallgattam tovább az egész videót. Imádom a latin zenéket. Volt idő, hogy csak ilyen típusú dalokat hallgattam az ismeretlentől az ismertebb előadókig. Úgyhogy ez is tetszett nagyon.
    De ha mégis választanom kellene... a szívem - még akkor is, ha a spanyol nyelv vetekszik a franciával - az elsőre adná a voksot. Olyan érzelem dús volt, hogy még most is bizsergek tőle, és az hogy Robci szerepelt benne... már csak hab volt azon a bizonyos tortán.

    Köszi beanene, ma ismét jóllakottan távozom erről az oldalról.

    Csók.

    VálaszTörlés
  2. beanene nagyon jó érzéked van ahhoz, hogy szebbnél-szebb vidiket szállíts nekünk! Ebből az idegennyelvű posztolásból egy héten egyszer sorozatot csinálhatnál. Egyetértek Elenával, a francia je t'aime (zsötem) nagyon bejött nekem is. Egyrészt, szépen volt szerkesztve a vidi, az énekes hangja nagyon jó volt és legalább azt az egy francia szót, hogy je t'aime, minden halandó ismeri. Rob Je t'aime! Ich liebe dich! I love you! Ti amo! Te quiero! Rakastan sinua! Я люблю тебя! Asszem ennyi nyelven tudom azt, hogy szeretlek! XDDD

    A latin zene nagy kedvencem, a tangó pedig egy "szerelem". Valamikor tanultam kicsit, imádom ezt a műfajt. A francia igényes és szívhez szóló, a másik temperamentumos volt. Köszi még egyszer!

    VálaszTörlés