2011. április 30., szombat

Francia drazsé

Biztos lehet még kapni a fenti cukorkát, de én évek óta nem láttam. Igazi retro cucc, a "mi időnkben" élte a fénykorát. Sok-sok édes cukorka. Olyan, mint Rob utóbbi párizsi napjai, kemény és színes. Rengeteg kép és videó készült, hála a jó istennek és az elefántnak! Hoztam egy maréknyit ebből a halom finomságból a saját gusztusom szerint válogatva. Kínálom nektek is, kóstoljátok meg! Nem rágni, csak szopogatni! 

Első egy sötét szín: a fekete ruhás görög istenről tegnap is sok új kép jött ki, ez a kedvencem.
A "Kicsit szomorkás a hangulatom máma". A szívem meghasadt, amikor megláttam (fogalmam nincs miért).
Legszívesebben az ölembe ültetném és megvígasztalnám:
A régi huncut pofika. Éppen azt mutatja, hogy a banyák hány nap múlva jönnek haza. Már ő is várja őket :)

Ettől a szemüvegtől dobtam egy hátast! Ritka dolog, de ez az okula nekem nem jön be.
DE, Robnak eszméletlenül jól áll az SZTK keret is. (Tudom, tudom biztos nagyon drága)

Egy pasinál is sok, de főleg EGY, szempontból fontos a hajlékonyság. A képhez no comment!
Nézzétek azt a lábtartást! Elindítja az emberben a .....gondolkodást!
/Meg kellene írnom a Banya-szútrát :)/
Erről a képről azonnal a banyócák ugrottak be. Olyan, mintha azt kukkolná: Itt vagytok, hungarian witches?

És egy utolsó cukorszem. Robci a kordon mögött! Vajon kire vár ilyen hévvel?Valljátok be lányok!
Működött a banya-vudu!

Nos ennyi volt a ma reggeli nasi. Remélem ízlett ez a néhány szem Rob-drazsé!

moncsi

4 megjegyzés:

  1. Moncsi! :) mi az hogy ízlett...!? Kérünk méééég!!!!
    A behajlós képről nekem is egyből az ugrott be, hogy minket keres a sorok között, de sajnos rossz helyen keresett, nem talált ránk.
    :(
    Ennek ellenére a film fenomenális volt! Kár, hogy haza kell mennünk, mert megnézném ma is, meg holnap, meg aztután is ... meg minden nap, egészen július 14.-ig! :)

    VálaszTörlés
  2. moncsi! Nálam mindig van itthon francia drazsé. Rengeteg helyen lehet kapni és még mindig imádom. Egy bibi van csak, hogy akinek a szájába szoktam szórogatni azt nem Rob. XDDD

    VálaszTörlés
  3. Moncsi xDD nekem erről a kemény és színes dologról nem igazán a francia drazsé ugrik be xDD de egyetértek én is imádom és simán elfogy egy zacsi( na ez is ...khmm xD hát igen) ha a kezembe kaparintom xD

    VálaszTörlés
  4. Moncsi... a szöveged egyszerűen haláli!!! A képek pedig gyönyörűségesen csodálatosak. Imádom mindet főleg, ha Robci, édes pofija virít rajta. xD.
    Biri necsüggedj talán egyszer sikerül Robci szájába dobnod egy apró drazsé szemet. :D
    Amúgy tényleg lehet még kapni, a fiam előszeretettel rakosgatja a bevásárló kocsiba, akárhányszor megyünk bevásárolni. :o)

    VálaszTörlés