2011. július 10., vasárnap

Képek

Egyik kedves látogatónk Bugsy a múltkor megkért, hogy csináljak egy morci-Robci képet. Hát mit mondjak, majdnem beletört a bicskám! Pedig, ha képekről van szó, nemigen lehet zavarba hozni. :)) (Hehe milyen szerény vagyok! XDDDD) Elképesztően vagy inkább szerencsére elég kevés morcos kép van a drágáról. Azért megpróbáltam összeügyeskedni valamit, bár szerintem ezek nem kimondottan morci képek. Remélem azért tetszik. :)
Hoztam egy másik képet is, amit csak úgy csináltam. Vagy mégsem? Na, de mit is csináltam? Olyan ügyesek vagytok biztos nagyon könnyen kitaláljátok. :)
Legyen szép vasárnapotok!
rhea

6 megjegyzés:

  1. rheácskám <3 Olyan ügyes vagy! Tudod én a vigyori Robcikát kedvelem a legjobban, de az kis Haragosi! Olyan "hú,de megnyugtatnám!" ingerenciám van tőle!
    Na és a másik bélyeggyűjteményed!
    Csudijó lett! Én tudom, én tudom, tanító néni kérem! "jelentkezik"
    Ez a FilmRobgráfia!!!
    Imádom! <3

    VálaszTörlés
  2. rhea!!! Morci-Robci és a CV is hiperül sikerült!
    XDDD Köszi!
    és Bugsynak is az ötletet!
    Így egyben nézve, azért ez már elég komoly filmográfia...

    http://kephost.hu/kep/2011/07/244_.jpg

    VálaszTörlés
  3. rhea, jó kis összeállítást készítettél! Főleg a filmográfiád tetszik. Köszi! :) Hú,így összesítve milyen sok filmje van már, és mégis milyen kevés! Ha lehetne én hetente mennék premierre, akár Berlinig is. :)
    csezemo, ez aztán a morci kép! Fel se tűnt anno, abban a képdömpingben.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rhea!

    Köszi a morci-Robcis bélyeget!
    Lám-lám, a világot a nehezen megvalósítható kihívások viszik előre, és Te remekül megoldottad a helyzetet!
    A másik is gyönyörű, ment is rögtön mindkettő a Rhea mappába!

    Puszi
    Bugsy

    VálaszTörlés
  5. Bugsy nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik.:)
    Ez komoly hogy van Rhea mappád? Hát ez igazán jólesik.:)

    VálaszTörlés
  6. Bezony, Rhea!

    Szépen gyűlnek már benne a bélyegek!

    VálaszTörlés