2011. szeptember 11., vasárnap

Emlékezzünk mozgóképekkel is

Rob Remeber Me filmje nagyon nem jött be a kritikusoknak, ahogy azt twmmy kifejtette, egy poszttal lejjebb. Még is, eszméletlen mennyiségben születnek a  feldolgozások naponta. Talán nem véletlenül. ;-)
Hogyan lehetne ezt a tragédiát ábrázolni, megmutatni, hatásvadásznak titulált eszközök nélkül? Amikor ez annyira letaglózott több száz millió embert akkor. :-( Önmagában ez az esemény "hatásvadász" volt. Ez volt a célja az elkövetőknek. :-( Letaglózni Bennünket. :-(
Kezdetnek azonban egy nagyon megrázó videó, ami nem Rob, nem Remember Me, de ITT a helye ezen a napon. Adjunk hálát a sorsnak, vagy ha valaki hisz Istenben, akkor neki, hogy a mi életünkben hasonló tragédia, még nem következett be. :-(




"Apu, ez volt az elmúlt egy év."
"Tényleg hiányzol!"
"Mama azt mondja, te biztonságban vagy most, "
"egy gyönyörű helyen, amit mennyországnak neveznek."
"Ma este a kedvenc vacsorád van,"
"Megettem az egészet!"
"Bár nem szeretem  a sárgarépát."
"Megtanultam úszni ezen a nyáron,"
"Ráadásul ki tudom nyitni a szemeimet,"
"Amikor a víz alatt vagyok."
"Hát látsz engem?"
"Elkezdtem az óvodát ebben az évben"
"Megmutattam aképet Rólunk"
"ami a szomorú emlékeim dobozában van "
"Te vagy a legnagyobb apuka"
"Egyedül hintázok a hintán"
"Bár hiányzik, hogy TE lökj engem"
"Ugye látod?"
"Hiányzik, ahogy csiklandoztál "
"Csiklandozd a hasam!"
"Fáj a hasam"
"Megpróbálok nem sírni"
"Mama azt mondja minden rendben van"
"Tudom, nem szereted, amikor sírok"
"Soha nem akartad, hogy szomorú legyek"
"Megpróbálom, de ez fáj nagyon"
"Igaz, hogy  nem jössz haza már?"
"Talán egy nap"
"meglátogatlak a mennyországban, rendben?"
" Most ideje ágyba menni"
"Felkapcsolt lámpával alszom"
"csak felkészülve arra, hogy te hazajössz"
"jó éjt puszit adsz"
"Szeretlek nagyon"
"Hiányzol, apa!"

fordította beanene, javította, kiegészítette twmmy

Most pedig következzen néhány szerkesztés a filmből, amelyben a kis drágánk nagyot alakított, és olyan eszméletlen gyönyörű volt, hogy uhhhhhhhh:

lágy



 rockos



beanene

4 megjegyzés:

  1. istenem azaz első videó vmi eszméletlen gyönyörű és sírós... :'( még jó h tudom mire fogni h miért szipogok itt össze vissza..*sírok*
    persze a másik kettő is hajj istenem *crycrycry*

    VálaszTörlés
  2. Hááát, én az első után most nem is bírom megnézni a többit. Köszi a fordítást lányok.

    VálaszTörlés
  3. Alig tudok írni a sírástól.A tv-ben folyamatosan megy a megemlékezés de nem tudtam átérezni a napi teendőim mellett, de most,hogy leültem a gép elé és megláttam a ti összeállításaitokat 11/9/11-ről minden emlékem előjött,és ismét tudatosította bennem,hogy mekkora tragédia volt ez nem csak amerikának ha nem az egész világnak.Nem lehetett tudni milyen válaszlépések lesznek,és meddig fajul az iraki légitámadások után ez a háború.
    Köszönöm a megemlékezést, utoljára a szülinapi"bulin" sírtam.Örülök,hogy vagytok és itt lehetek veletek.Minig hangsúlyozom ez az oldal már régen nem "csak" egy rajongói oldal, mindannyiunknak sokkal többet jelent.Köszönöm,hogy én is a részese lehetek.További szép napot, és sírást mindenkinek.

    VálaszTörlés
  4. Bea, köszi ezt a válogatást. Hát az első videó nagyon megyható. Vajon hány gyermek maradt félárván vagy teljesen árván? :(

    VálaszTörlés