2011. november 29., kedd

Saját évforduló

Éppen egy hét múlva lesz 3 éve, hogy a kis drága belépett az életembe, jó alaposan megváltoztatva, felforgatva  azt. Annyi minden történt velem, annyi tapasztalatot gyűjtöttem, hogy már lassan saját könyvet, vagy legalábbis tanulmányt írhatnék a késői korban ránk törő rajongás okairól és tüneteiről. ;-) Ezt azonban nem teszem, csak csendben szemlélem tovább a világszépnádszálkarcsúkirályfim életét, néha kiadva magamból a rajongásom videók formájában.
Íme a legújabb önkifejezésem... ;-)



beanene

12 megjegyzés:

  1. Mosolygós szép napot csináltál ezzel a videóval Beus! Nagyon nagyon jó a képek és a zene, és fantasztikus vagy. Ugyan nem láttam mindent a bd promóból, de ezt az egész videót abból szedted össze. Megint hatalmas munkát végeztél, azért, hogy mi gyönyörködhessünk ebben a nádszálszépkarcsú férfinépben. Mert már nem gyerek. Még nekem sem...
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Beus!!!
    Itt állok lenyűgözve, remélem, nem késünk el a suliból!!!
    Teljesen tökéletes, és ezt most épp nem az alanyra értem XD
    Benne van minden, amitől egyértelműen, eltéveszthetetlenül beanene-alkotás, jók a ritmusok, érzelmes, klassz dalválasztás, szép képi megoldások ;)
    Végtelenszer bírnám nézi (ehhez mondjuk már kell az alany is :D )
    " I can't help feeling this way..."

    VálaszTörlés
  3. Beám! Ennél jobban nem is kezdődhetett volna ez a nap! Nagyszerűt alkottál ismét,elvarázsolt teljesen. A zene tökéletes, a képek interjú részletek pedig... de úgy is tudod!:)
    Köszönöm! <33

    VálaszTörlés
  4. Oh Beus... innentől mégis csak jó lesz ez a nap. Nagyon tetszett, de ezzel nem mondok újat. A zene és alatta a képi váltások, videó részletek, megannyi eddig is kedves pillanat így összerakva egy új élmény. Annyira ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Bea! Még szerencse, hogy gyakran érzel kényszert az önkifejezésre!
    Köszi a mai napindítót, nagyon jól sikerült ismét! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Beus, köszönjük az újabb vidit. Nagyon szép lett és a zene is tetszik. A BD promóból direkt szinte semmit nem néztem meg, de úgy gondolom 3 percben sikerült számomra összefoglalnod az örömteli és szerethető pillanatokat.

    VálaszTörlés
  7. Bea! Ez tökéletes lett! Nem is tudok mást mondani. Ja de igen, egyet értek Birivel!
    Köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
  8. Úgy szeretem mikor önkifejezésre adod a fejed! :D

    Beus úgy örülök, hogy belépett ez a kis hazug az életedbe és ezáltal te is a miénkbe. :))
    Juj és ez az én vidim második része!!!!!!!!!!! Hát valami gyönyörűség! :))Tökéletes a vidi és Rob egyaránt. ;)
    Köszönöm, hogy megosztottad velünk.

    VálaszTörlés
  9. köszönöm a vidit és gratulálok,Bea!nagyon ügyes vagy!
    én nem tudom napra pontosan,mikor kezdődött nálam ez a "Rob dolog",csak valamikor decemberben 2008-ban.nem is vagyok annyira lelkes,mint Te,de néha nagyon jól szórakozom veletek!köszönöm:)

    VálaszTörlés
  10. Bea, ez csodálatos!
    Még reggel megnéztem, gondoltam estére kitalálok valami értelmes kommentárt, de nem sikerült.
    Amit érzek belőle, az az, hogy aki ezt készítette, nagyon szereti Rob-ot :)
    Nagyon-nagyon ügyes vagy, gratulálok és köszönjük az élményt! Gyönyörű képeket válogattál, a legszebb pillanatok elevenednek fel a promo-körútról.
    Laura

    VálaszTörlés
  11. Bea, már megint gyönyörűt alkottál! :) Tökéletes a zene, a látvány, és Rob, mint mindig. Annyira sajátos a stílusod, hogy ha nem tudnánk, akkor is felismernénk többszáz közül a munkáidat. :)
    Köszönöm én is! :)

    VálaszTörlés
  12. Beám, ez gyönyörű lett és a zene... eszméletlen. <3
    Gratulálok. A videó tökéletes lett. Imádtam!!! :)

    Puszi

    VálaszTörlés