2012. január 26., csütörtök

Twilight viccesen (is)

Ma kaptam rheától egy nagyon jópofa vicces szösszenetet és - mivel épp nyakig vagyok az éves könyvvizsgálatban, ami rettenetesen uncsi feladat -, lazításként kóboroltam kicsit a neten, hasonló vicces képeket keresve. Persze az iszonyatos mennyiségű Twilight-al kapcsolatos fotó között sok gyöngyszemet találtam, amit Ti is bizonyára ismertek már, ezért nem linkelgetem most.   Sokunknak jó régen volt már, amikor először megpillantottuk Edwardot, a múltszázadban divatos névvel rendelkező, őrjítően szép vámpírunkat!

Emlékeztek még?

És lélegzetvisszafojtva vártuk, hogy végre megcsókoljon.... bennünket is. :P
Nem beszélve arról, hogy dvd lejátszók milliói fagytak le ennél a jelenetnél állandóan, már a Pentagonban is azt vizsgálták, hogy mi lehet a különleges jelenség oka. :DDDD


És itt van, hogy a vámpírok miért utálják a Twilightot.
Köszi rhea! :)


Edward mókás arccal...
(ennél jobb már csak akkor lett volna, ha a "hátizsák" zakózott volna egyet.)


Végül pedig egy személyes kedvencem! XDDD
Azt hiszem, nem kell bemutatnom "Bellát", mindenki ismeri. :P


Biri

4 megjegyzés:

  1. Biri te egy 100%-os Bella fan vagy ez most már tisztán látszik,ne is tagadd.XD zsorzsi

    VálaszTörlés
  2. Biri! Nemrég olvastam (igaz, már újra), hogy a golden retriever ugyebár angol fajta, és mint ilyennek remekül áll az Edward név. És a pasik a családban nem engedték, hogy így hívjam ebgyereket, aztán lett Colin... de titokban Ednek is szólítom... XDDD
    Bellás kép mindent visz XDDD

    VálaszTörlés
  3. Biri!a legelső képhez annyit,hogy miután kétszer vagy háromszor láttam a TW-ot(moziban csak egyszer,a többit letöltött lemezről),azt mondtam,ha megveszem a dvd-t,csak ezért a MOSOLYÉRT teszem!egy csomó komment volt youtube-on,hogy Rob olyan ebben a jelenetben,mintha 40 éves lenne.szerintem ellenkezőleg!az egész filmből ebben a jelenetben legszebb(és a fa alatt az esőben).ja,és mennyien örülnének,ha 40 éves lenne!?
    köszönöm a képeket!az utolsó fenomenális!

    VálaszTörlés
  4. Birim :) Köszi a vidítót! Azzal a bizonyos csókkal kapcsolatban csak annyit, hogy én ott, akkor a laptopom monitorától 10 cm-re kaptam el azt a világméretű "járványt", amit (akit) Robert Douglas Thomas Pattinson(RDTP)-nak hívnak.
    A TW kis képregényről pedig az jutott eszembe, hogy milyen jó, hogy a vámpíroknál is működik az evolúció! Noszferatu-tól eljutottunk a gyönyörű Edwardig!

    VálaszTörlés