2012. december 28., péntek

100% Rob videók

Nem kezdek el most ismét nyafogni, hogy milyen kevés videó készül mostanában Robról.. Nem, nem fogok, pedig akartam :D . De aztán úgy gondoltam minek ezt már megint forszírozni? Ez van. Tudomásul kell venni és annak kell örülni, hogy vannak még szerkesztők, akik kitartóan kedvelik annyira a mi kis drágánkat, hogy ihletet kapjanak az önkifejezésre ;-)
Egyik ilyen rajongó lanasusl. Egy orosz lány, akit főleg azért becsülök, mert sokszor választ orosz nyelvű dalt a képekhez kíséretként.Tette ezt most is ebben az összeállításban. Sok mosolygós Robcit pakolt nekünk egybe, ami engem is mosolygásra késztetett. :)) 
Azért az a mosoly még mindig le tud venni a lábamról, ha töményen adagolják. Ilyenkor érzem, hogy az állattelepem mélyen elrejtve még él és működik :D 
Lanasusl -

Спасибо,что ты есть...(Роберт Паттинсон)




No, de hogy a alsóbb régiókban részeken lakozó kis állatkáinknak / pocaknál lejjebb ;) :D / is meg legyen az öröme, posztba rakom nektek ezt: 

sajnos annak idején Beánk nem írta ide, mit is rakott ki, így találgathatunk. Lesz ez:
The Office - Mister Cullen & Miss Swan by llrf79


Végül pedig, állatkáink megnyugtatására nézzetek meg olyan videót, aminek a zenéje mindenféle formában nagy kedvencem. Énekelheti bárki.
How wonderfull life is now you're in the world by xCanMakeYouSmile


Szép péntek délutánt mindenkinek! 
beanene


2 megjegyzés:

  1. Köszi Bea! Szeretem a vidiajánló posztjaidat, mert így egész más szemmel nézem/néztem végig őket. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Bea! Mindig nagyon várom ezeket a posztokat, mert olyan jó vidiket válogatsz össze. Megnéztem...egymás után 3X.:) Az orosz lány által készített, vett le leginkább a lábamról.:)Az utolsó dal nagyon szép, én is szeretem. Ezt Ellie Goulding énekli?

    VálaszTörlés