2012. december 31., hétfő

Az év utolsó 100% Rob videó posztja

Igen, ahogy Ági is írta az egyel lentebbi posztban, végül is eseménydús évet tudhatunk magunk mögött. Ismét sok élménnyel lehettünk gazdagabbak, legyen az jó vagy rossz élmény. Tanúságokat vonjuk le és tekintsünk bizakodóan az új évre.  
Mivel az év utolsó napja a vidámságról, jókedvről szokott szólni természetesen én is ilyen összeállítást készítettem ma nektek. 

Robertünk vicces benyögéseiről a fantasztikus szerkesztő, Catushka sorozatot készített. Itt most csak a sorozat harmadik részét fogom posztba tenni, de érdemes megnéznetek a másik két összeállítást is. 
Hihetetlen, hogy ez a srác négy év után is milyen zavarba tud jönni egy interjú közben, melyet idétlenkedéssel leplez. 
Nem baj kis drágám, azt hiszem már nem várom tőled a megkomolyodást, mert úgy is hiába. :)))



Következzen most egy videó, ami tudom, hogy nem az idén készült, viszont nálam minden idők legviccesebb riport részlete...



Kíváncsiak vagytok nálam mi a minden idők legaranyosabb Rob riportja? Ez:






Végül, de nem utolsó sorban kedves orosz ismerőseim töltötték fel a következő édes filmecskét a you tubra...
Ilyen Télapó nálam is beeshetne a kéményen... :P



Ennyi volt az év utolsó 100% Rob videó posztja. Köszönöm minden régi és új látogatónknak, hogy kitartottak mellettünk ebben az évben. Kívánok magunknak sok-sok kellemes pillanatot 2013-ban is, itt a pub pultja mellett. :-)) Robertünknek jó /sok/ munkát a mi legnagyobb örömünkre. ;-)
Boldog Új Évet Mindenkinek!

beanene

3 megjegyzés:

  1. Az abszolút nyerő videóm ma, az utolsó. Imádtam!!! :) És most rögtön posztolom is... XD. Köszi Beus.

    Boldog, Robciban Gazdag Új Évet kívánok mindnyájatoknak!!!

    VálaszTörlés
  2. Ugye, hogy az a rajzfilmes milyen édes? XD
    BUÉK Neked is Elena!

    VálaszTörlés
  3. Na, hova lett megint a hozzászólásom? Ez az utolsó olyan nagyon aranyos! És az elsőt nézve rájöttem, hogy jé, én tényleg betartottam, amit mondtam, egy videót sem néztem meg a BD2-vel kapcsolatban. Lehet,el kellene kezdenem? Na, majd meglátjuk, mert arra is rájöttem, hogy még mindig kiráz a hideg, ha a pótkereket meglátom. Konkrétan felfordult a gyomrom... vagy a pezsgő teszi? Bár nemigen, mert ahogy eltűnt, elmúlt.

    VálaszTörlés