2013. január 28., hétfő

Az első kép, amit ma megláttam Robról

Mától én vagyok a HETES :), ami azt jelenti, hogy vasárnapig - folytatva twmmy tematikáját - én szolgáltatom nektek az új posztokat.

Ma azt a képet kellene tálalnom, amit a gép bekapcsolása után először láttam meg Robról, de sajnos az amerikai oldalakon semmi újat nem találtam, ezért a tumblr-hoz fordultam segítségért. Egyedül beanene tumblr oldala van elmentve a kedvenceim közé, így hát egy kattintás oda... és íme ez a kép tárult a szemem elé. :)

Miért is vártam volna mást!?  ;) Ez az a fotósorozat, amiből 2009 nyarán először láttam képeket, miután Beától kölcsön kaptam és megnéztem a Twilightot, majd érdeklődni kezdtem nála a főszereplő srác után, erre a sorira hívta fel a figyelmemet. Egyszóval, nálam a Cannes-i képek "indították el a lavinát". Igazán szép kezdet.:)

Ági

2 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a sorozatot én is Ági! Abban az időben, gyakorlatilag bármi megjelent róla, az szívmelengető volt. :) (Most nagyon diplomatikusan fogalmaztam.)

    VálaszTörlés
  2. Én reggelente ezt a képet látom, na és ki stoppolta össze nekem? Hát Ági!
    http://www.imagebam.com/image/e56d55234398686

    VálaszTörlés