2013. január 13., vasárnap

Golden Globe Rob

A mai posztnak aktualitása is van, a legközelebbi GG alkalmával már két sorozat képből is válogathatunk. Most, hogy keresgéltem a képet a poszthoz, beleolvastam az akkori hozzászólásokba több blogon is. Úgy tűnik, minden alkalommal, amikor valamilyen hivatalos megjelenése van csillagszeműnek, mindenki a haja hosszával foglalkozik. Hogy milyen hosszú, milyen színű. Részemről most sincs másképp, a legutóbbi sapkaalatti nem-elővillanás azt sejteti, rövid a haja. Ergo, nekem nemigen fog tetszeni. Többeket foglalkoztat, milyen öltöny lesz rajta. Nekem ez sokat nem jelent, puccos cucc, azt kész. Nem tudok különbséget tenni közötte.Talán meglephetne egy nem konvencionális megjelenéssel.

Photobucket

És azért sem öltönyös képet kaptatok
- twmmy -
-----
Hoztam nektek öltönyös Robcit. :) Én azon kevesek közé tartozom, akiket annyira nem befolyásol, hogy arany csillagszemű milyen hajjal büszkélkedik éppen. Nekem bejön hosszabb kócossal és rövid rendezettel is. Sőt nekem még majdnem kopaszon is tetszett. Az "csak" haj. Kinő, megnő lenő stb...Attól gyönyörű pofikája ugyanaz. Az, hogy miben fog éppen tündökölni, jobban érdekel. Gucci Rob...hmm.....remélem. :)) De vevő vagyok bármire. :)

Ennek meg nem tudtam ellenállni.
rhea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése