2013. január 2., szerda

Ritkán megosztásra kerülő képek Robról

Nem saját ötletem, találtam a Robsesseden, de úgy nézem, jól lehet játszani vele.
Az év minden napjára van egy-egy "feladat" Robbal-Robról.
A tegnapiról majdnem lemaradtunk, de úgy gondolom, mégse, mert még pótolható:

Szóval január 1-re az a kérdés, melyik 2013-as Rob szerepet várja legtürelmetlenebbül.

Az én választásom az új Croneberg film, a Map of The Stars, már ha lesz belőle valami. Nem tudok semmi egyebet a filmről, csak azt, hogy az öreg fogja rendezni, de nem ő a forgatókönyv írója. És izgulok, hogy legyen belőle film, mert Cronenberg még mindig azt nyilatkozta, hogy "reméli nem esik kútba a megvalósítás."

Január 2: olyan képe fellelni Robról, amit ritkán láthatunk. Én találtam egy 2006-os képet, amit még nem láttam.
 

Szerkesztőtársaimat arra biztatom, hogy bejegyzésemet egészítsék ki saját véleményükkel, képtalálásukkal.
Mindenki más megjegyzésbe vagy a chat-be írhatja meglátását, linkelheti ritka képét.

twmmy

3 megjegyzés:

  1. Csajok, az ott nem Stella Artois? A Heinekenre mikor szokott át?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem két kedvenc söre van, mert többször írták már róla, hogy Stellát iszik. Vagy azt iszik, amit a party rendezői feltálalnak, magától meg Heinekent vesz. Én is.

    VálaszTörlés
  3. twmmy, ez jó kérdés! :) mert ugye amit még nem láttam, arról nem tudok, a többit meg nem ritkán nézegettem XD

    VálaszTörlés