2013. január 12., szombat

Rob fehér pólóban

Rengeteg fehér pólós kép van csillagszeműről, hogy maradjunk az előző bejegyzés terminológiájához hűek. Ezt a képet választottam, mert annak idején ez volt az első - 2009 augusztusának végén, amikor mindenféle nyaralásról hazajőve kutakodni kezdtem a neten az Edwardot alakító színész után - kép amivel találkoztam.



- twmmy -

És a ti kedvenc fehér pólós képetek Róla?

Az én egyik kedvenc fehér pólós képem, (mert több is van!) a 2009-es Vanity Fair sorozatból való.

És ha már ez a kép, akkor emlékeztetőül a hozzáillő idézet Claire gyűjteményéből:

"Keresek egy tökéletes párnát. Azt hiszem, valahol a tied mellett van."
/Ashleigh Billiant/

Ági
----
"Véletlenül" nekem is a fenti, Ági által említett sorozatból való a kedvencem. Évekig ez volt a telómon a háttérkép. Többen megkérdezték: "ööö.. Ő ugye nem a férjed?"
Remélem nem baj, ha egy nem egészen fehér pólós, de Robisztikus hatású kedvencemet is beszúrom.
Tudom nő létemre gáz, de ebben az esetben köszönetet mondok a vizes pólóverseny megálmodójának.
(moncsi)

----
Hát nem egyszerű a számtalan fehér pólós kép közül kiválasztani a kedvencet, tekintve, hogy szinte mind az. :) Nem akartam én is abból a bizonyos soriból választani, így a 2010-es TV Week-es mellett döntöttem.
Egy kis szombat délutáni szieszta jól esne most ott mellette. :)

rhea

1 megjegyzés:

  1. Cosmo promós NY-i sasszézós, boxerkilógatós, kocsibebeszállós ... elég jól körbeírtam? XD ... mellesleg meg az összes, amikor azt a francos fehér pólót magára húzta

    VálaszTörlés