2013. január 23., szerda

Rob hajszíne

Haj-haj. Nagy itt a ...hó. Egész nap ezzel a bejegyzéssel vacakoltam, amikor csak időm nyílott rá.
Úgymint - reggeli szünetben, tízórai szünetben, ebédszünetben. Hogy nincs is ennyi szünet? Akkor valószínűleg ez miatt értem csak most a végére. Meg azért, mert amikor elkezdtem vacakolni a fotótároló hellyel, akkor majdnem gutaütést kaptam. Szépen átneveztem a képeket, hogy ügyes sort alkossanak év szerint. Kijelöltem, feltöltöttem őket, és láttam a csodát - azaz, a kutyaütő photobucket juszt sem azt csinálta, amit én akartam. Nekiveselkedtem újra - és megint nem azt csinálta. Úgyhogy szándékaim ellenére sem időrendben látjátok, hogy mit is műveltek Robunk hajával az idők során. Igaz, a képeket végignézve elég sokszor meghagyták saját hajszínét.




Ide kattintva a többi kép is előtűnik, ha minden igaz....

2 megjegyzés:

  1. twmmy, nagyon jó kis válogatást állítottál össze. :)
    Kezdek megbékélni (a hajnélküliséget kivéve) a rövidebb frizuráival is. Lassan belátom (a régi dal után szabadon), "a face a fontos, nem a haj" XD
    Hajviselet szempontjából szerepei közül a Twilight Edwardja és a WFE Jacobja a kedvencem. :) Ja és Dali. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi twmmy a hajászkodást!<3
    Ahány haj annyi sóhaj! :)
    Nekem az egyik nagy szívdobbanásom a fekete Dalitól volt. De a többi is sorban hozza az érzéseket...
    Edwardunk és az ő tupírkájától, jólfésült Eric-ig.

    VálaszTörlés