2013. január 18., péntek

Rob szürke öltönyben

Jujj! Nem is emlékeztem rá, hogy mennyiszer is volt szürke öltönyben. Nagyon nehezen választottam, végül az mellett döntöttem, amiben legeslegelőször láttam és, ami miatt az életben más színészt el nem tudok fogadni Fiftyként.
Nektek melyik a kedvenc szürke öltönyös Rob-otok? (Először egybe írtam a nevét a raggal - egész mást jelent.)
- twmmy-

-----
Hát valóban nem egyszerű választani. :) Végül egy tavalyi kép mellett döntöttem, amit a Cosmo premierjén viselt Berlinben. Szédítően tud az öltönyökben kinézni. Pedig én imádom ha "topis", de akkor is nagy hatással van rám. Bár sokszor azt gondolom, hogy bármit magára vehetne, akkor is így éreznék. :)))

rhea
--------
Nem állítok valótlant, ha ezt a "fajta" szürkét a banya-kör szinte minden tagja szívesen látná giga plakátként a házfalon (egyes politikusok helyett). A twmmy által prezentált kép valóban a Red-room ostoros ura, utánozhatatlan! Az alábbi Fifty, inkább a 2. rész megjuhászodott mosolygósa, aki leszokóban van a "keményen megb...üntetlek" dologról és a "vaniliát"kedveli.
És egy régi kedvencem is szürke-szerkós. Don Robertó de Sanda :)

moncsi

3 megjegyzés:

  1. kedvenc robotunk csak Fiftyvel lenne ;) amúgy szürke öltöny?... hm, nem is tudom... talán a wfe promón?
    http://cdn02.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2011/05/robert-pattinson-wfe-sydney.jpg

    VálaszTörlés
  2. Hát Twmmy! A képeddel nagyon betaláltál nálam! Nekem is az és a társai a kedvencem! A haja,a nézése, öltönye nagyon egyben van! *sóh
    És természetesen Ő Fifty ezzel az összeállítással. ;)
    Ha mást kell mondani, nekem ez tetszik még. Itt sem csak igazán az öltöny döntött, hanem a "körítés", ami természetesen Rob maga!
    A dölyfösebbik, magabiztosabbik énjét látom, amit nagyon ritkán vesz elő! Pedig.... jól áll neki.
    https://lh4.googleusercontent.com/-TTi3vMw5duI/UPltuYOhJ7I/AAAAAAAAC10/YIYxp89unEk/s512/madridb2prem__7_.jpg
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Előttem már mindenki felvonultatta a nagy kedvenceket. Twmmy, az a kép ütött, mint kábel tolvajt a nagyfeszültség! :)))
    Lássuk csak, szürke öltönyös... Rob a pulpituson. Kicsit fáradt, kicsit kócos, kicsit borostás, de a miénk! :))) És még így is, nem kicsit hódít!
    http://www.imagebam.com/image/c8b42d205975163
    Remélem, nem bánjátok, ha egy-két képet még linkelek.
    Ezt itt sötét szürkének látom, bár lehet enyhén színtévesztő vagyok.:) Ez az öltöny olyan, mintha ráöntötték volna, és mi járhat a fejében? "Ezt a nyakkendőt másra is használhatnám…" ;)))
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcm8mfz0wM1rt763lo1_1280.jpg
    Aztán bevillant még ez a fotósori. Nem éppen a kikötözős fajtából, de szürke és szeretem. Hogy is írta, akkor Moncsi? (Remélem, jól idézem, mert klasszikustól csak pontosan.):)) "Olyan, mintha az SZTK-ban várakozna.":)))
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3t9tuWKCu1qed1l4o1_1280.jpg
    A végére… Itt már félre értelmeztem a feladatot. Se nem öltöny, se nem zakó, de még egy árva nyakkendő sincs. ;)
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lysackHYYC1qdxzl5o1_1280.jpg

    VálaszTörlés