2013. február 18., hétfő

Az első...

Emlékeztek még? Az első szerelemre, az első csókra, az első légyottra... :) Na, ne féljetek, nem leszek ilyen érzelgősen költői ma, héééétfőőőn, ami nem a kedvenc napom a hétből.

Most, hogy "túléltük" egy meteorit és egy aszteroida földközeli kalandját, ismét új heti hetest kaptok szerény személyemben. Gondolom, boldogan visszatapsolnátok az előző heti szerkesztőnket moncsit, de be kell  érjétek velem a héten és megpróbálok én is a reggeli kávédózis mellé egy kis mosolyt csalni az arcotokra.

És, hogy mi az első kép, amit ma megláttam? Hmm, hát egy általam nagyon bírt arc volt az. A sajátom! XDDDD Mit tagadjam, nagyon bírom őt és jól kijövünk egymással. XD

Na jó, félre a marhaságokat, koncentráljunk a feladatra! Íme lássátok, ki az a személy, aki idestova négy éve minden áldott reggel rám köszön az íróasztalomon álló kedvenc bögrémről:


Szeretem ezt a sorozatot, szerintem mind közül ez a némber one. Még ennyi idő távlatából is megdobogtatja a szívemet.

Ez pedig itt a második, ami a telómon díszeleg, ettől a nézéstől, aki nem jön tűzbe, az fából va(n)skarika.

Kicsit nézegessétek még a száját, gondoljatok valami "szépre" XD, és kívánom hozzá, hogy legyen könnyű hetetek! :)

Biri

2 megjegyzés:

  1. Juhj, Biri, lehet, túl sok volt a hét végén nekem? Mindjárt a motu ugrott be a gondolataimba. vagy a ásik, az office... hát, az én officémban nincsenek ilyen szép legények... de, nemsokára hazamegyek. Ott vár egy - avagy én várom őt, azt amikor hazaért befekszik a tv elé és szorgalmasan szuszog az általa választott műsoron.

    VálaszTörlés
  2. Rob törökülésben és acélos tekintettel minden körülmények között és minden időben szívdobogtató. Mit mondjak, sikerült "szépre" gondolnom. Kösz, Biri :)

    VálaszTörlés