2013. február 1., péntek

Képek a Bel Ami premierről

Hú, ma nagyon könnyű dolgom van!  :) A Bel Ami premierről kellene képeket posztolnom, de ahelyett, hogy nekiállnék válogatni, beteszem ide beanene vidijét a berlini bemutatóról. Ennél jobb válogatást ilyen szemet gyönyörködtető módon senki sem tudna készíteni. :)
Emlékszem annak idején, mikor megláttam Robcit a megszokott kócos haja nélkül "dobtam egy hátast" és teljesen magamba roskadtam. Hiába mondták a lányok, hogy "az csak haj", nem tudtam megemészteni. Most, hogy többször is megnéztem a videót, már nem is zavar annyira, sőt, újra éreztem a bizsergést a gyomrom tájékán. Köszönet érte Beának és az Ő gyönyörű múzsájának!  :)



Azért, hogy megfeleljek a feladatnak, kaptok egy képecskét is. :)
Aki többit is szeretné látni, az itt csemegézhet. :P

Ági

1 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a videó! Egész nap elnézegetném. Pedig kopaszra van vágva az istenadta.

    VálaszTörlés