2013. március 27., szerda

Bear

Engem a memóriám jócskán cserben hagyott, amikor azt kutattam az agyamban, mikor fogadta örökbe Robertünk ezt a csúnya kutyust, akinek a Bear nevet adta. Aztán addig tornáztattam az agysejtjeimet  és forgattam a guglit míg rájöttem! :D  Louisiana-ban forgatták a BD-t. Egy állatmenhelyen "találkoztak", ahol a kutyusra az elaltatás várt. A mi drága  hősünk pedig nem hagyta, hogy ez bekövetkezzen és magához vette a kis jószágot.
Nem egy drága ember?
Tavaly a BD2 promócióján részletesen beszélt az örökbe fogadásról Robert az Ellen showban.

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

De az MTV Firstben Josh is rákérdezett a pletykákra. Egyem is meg, ahogy azt mondja, hogy Bear! :D


Itt pedig néhány kép, amint családi életet élnek. :D




beanene

10 megjegyzés:

  1. na, mondtam én azonnal, hogy cuki ez a kutya!

    Bugsy voltam

    VálaszTörlés
  2. szerintem csak a gazdája cuki:))a kutya olyan,mint egy nagyra nőtt hiéna.

    VálaszTörlés
  3. brumi, ez már lerágott csont ;)

    VálaszTörlés
  4. :)))bugsy!
    akkor engem is fogadjon örökbe Rob,mert és is 1 BEAR vagyok!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez a kutya cuki? ronda. Csont-nem csont, kit érdekel. Reklámfogás. Te is fogadj kutyát menhelyről én is azt tettem. Sőt, ne küldd oda! Pffff... na jó, végül is az év 365 napjából egy ilyesféle színész dolgozik felét, a másik felét elkutyázhatja.

    VálaszTörlés
  6. brumi, és mit szoktál vacsorázni? Pedigrét vagy lépesmézet? ... esetleg egy arra járó túristát?

    Mehetnétek együtt Ellenhez!

    twmmy, Te meg ne duzzogj! Egyébként, ha nem ülnék itt egész nap, én is az utcáról v. menhelyről fogadnék örökbe.

    VálaszTörlés
  7. Én igazi rendes kölyök kuvaszt vagy vizslát kérnék, ha ráérnék. De nem kérek, mert
    1: több baj vele, mint egy gyerekkel,
    2: inkább utazni szeretnék, azt meg kuttyal macerás.

    VálaszTörlés
  8. miért macerás? Kinézik a kempingből, mert nem áll sorba a toi-toi vécéknél?

    VálaszTörlés
  9. bugsynak:tegnap vacsorára gombafasirtot ettem párolt képosztával(nálunk a nagyhét miatt húsmentesség van).mézet csak egy kicsit szoktam sütibe vagy teába.pedigrét még nem próbáltam,de Winkler Robi szerint,az igazi gazdák megkóstolják a kutyakaját:)))
    ha választhatnék menhelyről,akkor pulit választanék(majd ha lesz kertes házunk egyszer...)

    VálaszTörlés
  10. Rob akkor kezdte belopni magát a szívembe, amikor megtudtam, hogy kutyabarát, mert aki a kutyákat szereti rossz ember nem lehet. :)Szerintem mindenkinek a saját kutyája a legszebb, legyen szegényke bármilyen rút is.:) Baj meg inkább csak kölyökkorában van velük, de ha rendesen foglalkozik vele az ember, mert idejéből kitelik, akkor egy olyan barátot kap, aki feltétel nélkül szereti és mindig mellette van, ha kell. Legalábbis Pubi ilyen, nem is adnám semmiért és senkiért. :)

    VálaszTörlés