2013. március 25., hétfő

HoodieRob 2, avagy milyen képet láttam meg ma legelőször Robertünkről.

Jelentem a staféta botot átvettem, nadrágomat felkötöttem, agysejtjeimet beizzítottam, remélem nyomába fogok érni az előttem posztolgató pultosoknak.
:)))
Jól olvastátok a címben. HoodieRob! Nem, nem kapucnis, hanem hoodie. De csak azért, mert ez az angol szó valami miatt a top tízben van nálam. Imádom kimondani, elolvasni, leírni és imádom a kis drágánkat ebben a cuccban látni. 
Igazság szerint Biri előző heti ilyen bejegyzése az enyém lett volna, mert Ági után én következem a névsorban, így irigykedve néztem a tematikában, hogy milyen jó kis feladatot happolt el az orrom elől. :D  
Aztán mit hozott az élet?! A hetesi feladataimat egy ilyen képösszeállítással kezdhetem Juhéééééééééééj!
Nem csak, hogy ezt láttam meg ma legelőször, hanem még ráadásul igen frissek és ropogósak is. Bár legnagyobb bánatomra nem 100%-osak. :/ 
Robertünk pénteken kimerészkedett a LA- i éjszakába. 




Én nem tudom miért, de még így szőrösen, szakadtan is az első kép láttán hangosan felsóhajtottam, hogy aszongya: "Tuti ilyen szépek az angyalok a mennyországban! Egy angyal az angyalok városában!"  :)))
Robertem, édes csillagom, ugye nem töltesz túl sok időt újra pihenéssel, bujdoklással? Hajrá! Tessék menni, forgatni tovább, legyen mire várnunk az elkövetkező években. ;-) 

beanene

A képek forrását megtalálhatjátok itt


4 megjegyzés:

  1. Na, azért pihenni szabad, csak néha mutasd meg magad, hogy még épségben egyben vagy. :))
    Édességet eszik, na akkor nekem is szabad. :P
    Köszi Beus!

    VálaszTörlés
  2. Én tegnap kaptam édességet, megettem (somlói volt, nemigen szorongatnám így a kezemben :) ), erre ma is találtam a hűtőben valami meggyes csodabogarat. Na az már túl édes. Mondjuk a somlóival egy hónapig elleszek.
    Robci, ne sok édességet egyél, ugyan az angyalok pufókák, de te szebb vagy így, ahogy vagy.

    VálaszTörlés
  3. csokit vesz és kp-val fizet?ott mindenki bankkártyát használ,nem?
    reggel az első gondolatom az volt,hogy milyen jóképű most Rob!!!
    a manóba!!!:)))hogy nem láthatjuk közelről!

    VálaszTörlés
  4. Az első képen tényleg olyan, mint egy angyal. :)

    VálaszTörlés