2013. március 7., csütörtök

Kicsit szomorkás a hangulatom máma....

Így ébredtem....
imagebam.com

és így folytatódott, mivel családom legifjabb tagja nem ért a szép szóból és lassan tényleg földhöz fogom vagdosni a tányérjait, ha nem mosogat el maga után

ImageBam image upload

ezt csak fokozták a vízművesek, de szerencsére már elmentek.
Aztán leültem és most....



gondolkodtam, hogy a Csinbabásat tegyem-e ide, de az valahogy vidámabb. És most minden vagyok, csak nem vidám.
Úgyhogy legyenek szivesek végre intézkedni, hogy



-twmmy-


3 megjegyzés:

  1. Jesszum Pepi!!!! Jövő héten én ilyen posztok után mit fogok csinálni??????
    Twmmy, nálunk a nagykorú sem igen mosogat. :(

    VálaszTörlés
  2. twmmy veled együtt várom, hogy kipucsítson a napocska!
    ettől a szottyos időtől vagy borongós.
    Ja! És ha jól értettem reggel Robbal a hátadon ébredtél???

    VálaszTörlés
  3. Áhhh, nem Robbal, hanem a főkedvenc házibejáratottal! Robunk lehet, tanulhatna tőle.

    VálaszTörlés