2013. március 6., szerda

Rob és Jay Leno - ebből kedvenc?

A problémám az, hogy én ezt a fazont nem kedvelem. Kicsit sem. Ezért aztán soha nem néztem meg és szedtem le ezeket a nemriportokat, nembeszélgetéseket. Így kénytelen voltam most összevissza keresgélni, hogy hol találnék egy teljes videót és nem csak 4-5 perces részleteket.
Nem kell izgulni, annak ellenére, hogy a hivatalos honlapról eltüntették a Jay Leno-féle Tonight Show műsorokat az archívumból is, azért van egy-két rendes ember, aki a megosztós oldalakra feltöltögetett néhányat.
Belepislogtam egy-kettőbe, továbbra sem rajongva értük, végül úgy döntöttem, megkapjátok az első videót, még 2008 novemberéből. A transcriptet és fordítást Pattinak köszönjük szépen!


Robert Pattinson on Jay Leno by officialspunkransom




1 megjegyzés:

  1. Twmmy, a nép nevében, köszönjük, hogy fáradoztok a fordításokkal, Neked és Pattinak is. :)
    (Persze a család többi tagjának is, aki valamilyen formában hozzájárul, hogy anyanyelvünkön olvashassuk, eme csodás férfiú szavait. :))))

    VálaszTörlés