2013. március 26., kedd

Rob feketén fehéren

Gondolkoztam mivel töltsem meg a posztot és az jutott eszembe, hogy kétféleképpen nézhetem a fenti címet.  Rob feketén fehéren, azaz feketében fehérben, vagy Robról készült  fekete fehér fotó.                        
Szeretem Robertünket színesben látni. Főleg a "beanenenvadítóteperjleengemcsábítópiros" a kedvencem rajta. De azt sem bánom, ha feketében fehérben nyomja, mert valahogy azt is olyan szexiin tudja hordani, hogy huh. 
Cannes 2012

Cannes 2009

Viszont, ha fekete fehér fotó sorozatról van szó, akkor kerek-perec kijelentem, hogy feketében fehérben nálam ez a kedvenc:


Mondjuk azért ez sem az éjszakai nyugalmamat szolgáló felvétel!  ;-) 


Ez pedig a tegnapi angyali vonulatot erősíti nálam. :-) 


beanene

1 megjegyzés:

  1. Cannes az bizoyn Cannes, szépséges volt mindkétszer a fekete öltönyében.
    A fotósorozat meg nekem mindent visz, na jó Caitlyn Cronenberg sem rossz, csak más. Készíthetnének vele még ilyeneket...

    VálaszTörlés