2013. március 11., hétfő

GYCSS :)

Új hét, új hetes, és megint én. :) Nemrég értem haza a munkából, ezért kapjátok csak most a mai adagot, de ami késik, nem múlik. ;)
Azt a képet kellene elétek tárnom, amit ma először láttam meg Robról. Mivel először mindig a pub oldalára kattintok, az új fejlécet pillantottam  meg elsőnek, innen jött az ötlet, hogy néhány olyan képet válogatok össze, amin Rob a fogalommá vált GYCSS-ben látható. Igaz, nem is nagyon kellett válogatnom, mert ezek a képek a kedvenceim közé vannak elmentve. :)
 



 
Nálunk végre kisütött a napocska, remélhetőleg a sapkát a következő télig a szekrénybe dughatjuk.

   Szép hetet mindenkinek!

   Ági


2 megjegyzés:

  1. Sapkát legfeljebb Rob dughatna a szekrény mélyére ott messze délen, de ne tegye, mert szeressem, mikor a gycss van rajta... bár a kora miatt lassan hülyén fog kinézni benne. (és ezt most leírtam? Az Ő kora?) Szóval nálunk hét végére a hideg jön vissza, pedig nekem márc 15-én térdzokniban és rövid szoknya fehér blúzban kellene kellene jönnöm, fogadás miatt .Hát a jegesmacik közé nem jövök miniben!
    Jók ezek a képek mindig, szép emlékeket hoznak elő. Köszi, Ági.

    VálaszTörlés
  2. Ági! Nagyon kedvemre való a fejléc! Köszi érte!

    VálaszTörlés