2013. április 3., szerda

Meglepő és mulatságos


Ma, Rob néhány ellesett pillanatát tálalom. Készítettem hozzá köretet is. Fogyasszátok egészséggel!

Manapság minden második ember a Facebook-on csavarog, új illetve régi kapcsolatokat keresve. 
Régi szenvedélyemnek hódolva újra gyűjtőkörútra indultam. Na, nem kell félreérteni, nem a fehérmájúak rendjébe tartozom! :)  
A 2013-as Pofa Magazin legújabb kiadásához szemezgettem össze az alábbi partyface-eket.

Név: Mijez de Ross

Olasz ételkritikus vagyok! A „Gordon Ramsay és egyéb állatfajták” című könyvem miatt több afférom volt a nevezett szakáccsal, aki végül kihívott egy verbális pankrációra. …az a görény…..


Név: Dr.Dick Szörcsing

Kutató (matató). Biológia doktori diplomámat sunna cum laude szereztem. Több éves kísérletezés után arra az eredményre jutottam - mindenféle politikai hovatartozás nélkül -, hogy „balos” vagyok.










Név: Ezzelme Gütlek

Török származású édesapámtól rengeteget tanultam a nőkkel való bán(t)ásmóddal kapcsolatban. Az öreg kedvenc olvasmánya  „A feminista? Tűzre vele” című kézikönyv volt. A halála után, azért szofisztikáltabb tudásra is szert tettem az Illatos kert című oktatási anyagból, ami még véletlenül sem azonos a Stark katalógussal.









Név: Marhara Bebashattam
India származású táncdal énekes. Népszerűségemet a „Mipöcs nőtt a homlokomon?” egyetlen slágeremmel szereztem. A dalom szövege olyan mély értelmű, hogy ázsiai létemre kapásból bekerültem vele az Eurovíziós Dalfesztiválra mint szörprájsz.


Név: Striczi Zuhálten

Német üzletember és tornatanár. A „Slutty Women”női (fó)szertorna csapat edzőjeként működöm. Rendszeresen futtatom, sőt mászatom a lányokat a betonon. Jobb, ha megszokják a kemény dolgokat.



Név: Butánszky Fajankovics Ostobenko

Orosz nehézsúlyú boxoló. A születési súlyom összvissz.1800gr volt, a nővérek taigetosz pozitívnak ítéltek. De rengeteget gyúrtam (vazze) és most ilyen nagy benga, IQ-light vagyok. A nagyfatertól megörököltem a bótot és most a suszter bizniszt nyomatom. Imádom a bagarolt meg a kefélést! „Cipődön, ha szmötyi, trutymó, megtisztíccsa Ostobenko!”

Végül az igazi, az egyetlen, a gyönyörűséges Angelus Maximus

Foglalkozása: görög isten és aneszteziológus. Pusztán a tekintetével hatalmas adag narkotikumot képes adagolni. Gyakorlatilag, a páciens olyan bamba lesz, hogy állva meg lehet műteni. Tessék csak kipróbálni! "Nézz mélyen a szemembe...tedd a kezed a farzsebembe...."


Remélem ízlett! 
Könnyű napot Mindenkinek!
moncsi

8 megjegyzés:

  1. Vigyorom egyre szélesebb lett És az utolsó képnél tényleg beáll az állva bambaság. moncsi, szenzációs vagy!

    VálaszTörlés
  2. moncsim!!! Percek óta röhögök. :)) Hihetetlen vagy! <3 Én is meg akarom nézni, hogy "balos" XDD Köszi moncsi, ez jól esett. :)

    VálaszTörlés
  3. moncsi!!!!ezek a gondolatok csak úgy feltörnek belőled?köszönöm a mai vidámságot!nagyon ötletes!:)))

    VálaszTörlés
  4. Moncsi, vény nélkül mikor leszel kapható? Vagy túl veszélyes kedély javító vagy?

    VálaszTörlés
  5. Vényről nem tudok, de a félcédulás kategóriába bekerülnék az tuti.

    VálaszTörlés
  6. moncsi, csak most jutottam hozzá a mai moncsi-adagomhoz, kicsit már kómás is voltam, de a hangos röhögéstől én felébredtem annyira, hogy éberebben várjam a Vizes elefáni kezdetét, apa meg felébredt a foci előtt, úgyhogy legalább képbe került az eredményt illetően. Hálás kösz! Isteni volt!

    VálaszTörlés
  7. Moncsi, emelem kalapom! Ostobenkónál kiütöttél teljesen. XD

    VálaszTörlés