2013. április 17., szerda

Na mi volt 2011-ben dátum szerint a mai napon?

Én sem tudnám, megmondom. Vizet az elefántnak premier, New Yorkban.
Írnék mindenféléről, ezer téma bizsereg az ujjhegyeimben, de egy ilyen témájú poszt mégsem a fogalmazás óráról szól.
Csak annyit, hogy megint a bőség zavarával küszködik szegény posztoló, hiszen ezer jó kép készült erről az eseményről. Robunk meg némelyik képen olyan, mintha nem is ő lenne. Nem a hasonmását küldték oda, aki néha kiesett a szerepéből?
És most biza, megüt a guta. Feltöltöttem a facebookra tegnap este, mondván, eddig nem piszkálódtak a zenével. hát most igen. Eltávolították, merthogy a zenéje miatt. Akkor lesz zene nélkül, amíg valahová fel nem tudom küldeni zenéstől. Ennyit a fene nagy internetes szabadságról...
Ne legyen itt kettő, kivettem a riport-alájátszásost
Nos, talán itt megmarad a videó, a dailymotion is kapásból leszedte....


Rob and the cast at premier from Egri Leányka on Vimeo.
-twmmy-

3 megjegyzés:

  1. Nahát, már videót is készítesz twmmy?! Jó kis válogatás.:)
    Szépséges volt Robci a WFE premierjein. :)

    VálaszTörlés
  2. Ááááá, csak nem tudtam ellenállni a sok képnek. Én összeszedtem a képeket kiválasztottam a zenét, az időzítést behasaltam, a többit az automatika elintézte :) Sajnos ez a vidikészítő nem annyira kifinomult, legalábbis nem azt csinálja, mait én szeretnék.. Kellene egy profi - meg idő...

    VálaszTörlés
  3. köszi,twmmy!jó volt újra látni mindhármukat!:)))Reese milyen csini volt a kis rucijában:)

    VálaszTörlés