2013. április 16., kedd

Nem mondom meeeeeeg mi a mai nap címeeeeee!!!!! Beeeeee!!!!!

Az első kép a kitalálós feladat. Ha ügyesen válaszolsz, akkor megnézheted a képeket. Ha nem, akkor is, mert fogalmam nincs hirtelen, hogy is kellene ezt megvalósítani. Majd még gondolkodom rajta.
Tudtátok, hogy prezentációt nem lehet a bloggerrel bemutatni? Mekkora kibánás már!
Eredetileg ezt akartam megadni , de sajnos csak letöltve működik. Szerintem ha letöltitek és úgy nézitek meg, sokkal élvezhetőbb, mit csak a képeket lapozni :) Igaz, a végeredmény ugyanaz :)

Nos, akkor következzen a PRRRRRODUKCIÓÓÓÓ!


-twmmy-

7 megjegyzés:

  1. OMG! Úristen! Szenzációs lett a poszt twmmy! A rávezetés, a bugyitörténelem nagyon érdekes, aztán a rajongás történelme és végül ahogy a húrt feszíted! Mikor végre elértem Rob képeihez és megnyitottam, felnevettem hangosan. Nagyon jó a képanyag és kinevezem ezt a posztot a blog életének legérdekesebb posztjává. Gratula és köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Na, annyira tetszett a poszt, hogy kétszer kattintottam a feladásra! Én töröltem magam!

    Amúgy még annyit, hogy először csak néztem kattintás nélkül a képet és gondolkoztam, hogy mi lehet Bridzsit nagy bugyingója és Rob között az összefüggés??? :)

    VálaszTörlés
  4. twmmy!! Hát ez kész:) Szájtátva olvastam és vigyorogtam közben.XD Hehh, én ilyet is tudok. köszi neked, egy élmény volt! :)

    VálaszTörlés
  5. Tanító néni kérem a megfejtés: bugyi pattintó Rob szemek :)
    A kisebbik fiú gyermekem hamarosan érettségizik töriből, ezt a bugyitörténelem című tételt betehetnék a feladtok közé.:)Tuti megadná a hangulatot a szóbelin.
    twmmy óriási ötlet, nagyon szuper lett!! Köszi! XD

    VálaszTörlés
  6. moncsika, piros pont, majd beírom az elektronikus naplóba. legalább használom... amúgy én ott mindig fekete pontot kapok valószínűleg, mert még egyszer nem voltam fent.

    VálaszTörlés
  7. twmmy! :D megáll az ész! Hogy Te miket tudsz!? XDDD Nagyon jó kis poszt lett. Köszönöm a felvilágosító órát. :)
    Huhh, már most félek a jövő héttől :/ nem is akarok hetes lenni ;)

    VálaszTörlés