2013. május 20., hétfő

A hét kezdete :))


Hát igen. Megint egy új hét, egy új hétfő. Mivel gondolom simán megfejtettétek moncsi tegnapi rejtvényét, így a héten nem az ő posztjait olvashatjátok, hanem az enyémeket. :))
Szóval a mai feladat:  Az első kép amit ma megláttam Robertről. Picit reménykedtem benne, hogy most reggelre megörvendeztetnek bennünket egy pici aprócska képpel, de sajna nem így történt. Ezért egy válogatást hoztam nektek, ami akár a " Vigyorgásra fel!" címet is kaphatná. XD














                                                                         És most egy pár gif, ami nem maradhat ki.:)












Ezt pedig csak úgy. Egyáltalán nem illik ide, de ahogy keresgéltem  a képeket, rábukkantam. És ez annyira, de annyira...... nem tudom. XDD Biggyesztett száj.....hatásos. :)

Szép, pihikés napot nektek!

rhea

2 megjegyzés:

  1. ez az utolsó kép... kis vigyori tud lenni, szeressem így látni :)

    VálaszTörlés
  2. aaaajjjj, gyerekek, nagy hír van, megpakolva költözik 2 ebbel a mi fiúnk! yessss... innentől lehet majd mosolyogni tele szájjal megint!

    VálaszTörlés