2013. május 30., csütörtök

Csütörtök van, és mi is lehetne más, mint a

Hangulatunk mára


reggel óta ez a zene jár a fejemben, na vajon mitől? Sosem gondoltam volna, hogy videó is van Robbal.
Egyébiránt az én hangulatomat megalapozta rendesen az, hogy tegnap kétoldali munkaundorban szenvedve voltam olyan lökött, hogy gossipcopot-ot olvastam, és a hozzászólásokat. Brrrr. Ennyi mocskolódást, amit most Rob kap, komolyan nem kapott tavaly júliusban a parkolótündér. Akkor nem győzött mindenki azon lamentálni, hogy bizony meg kell bocsátania Robnak. Szeptemberben meg ódákat zengtek róla, hogy milyen megértő, nagylelkű ...stb. a kis hótehénkéhez. Na, most aztán láthatja, hogy mit kap. Úgyhogy azóta ilyen vagyok:

                                                   

Né, találtam aranyos képeket, mutatok párat. Lehet, Rob is így érzi most magát. Halkan jegyzem meg, ha nem hagynák találgatózni a világban irántuk érdeklődő nem is olyan meghatározó számú rajongókat, akkor most nem lenne mocskolódás.


huh, nálunk most abszolút sötét van, de az időjárás ellenére legyen jó napotok
-twmmy-

1 megjegyzés:

  1. twmmy,ezek szerint Te is látens mazochista vagy! Figyelmeztetésként kiírnám azokra az oldalakra: A kommentek olvasása előtt kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! (Ja, és a banyákat! xd )

    VálaszTörlés