2013. május 29., szerda

Kedvencünk Juliette Binoche-al

Megint egy olyan téma, amiről esszét is lehetne írni.
Nem sok színésznő van, akit kedvelek. Sőt, mondhatni Audrey Hepburn óta nincs olyan, akit feltétel nélkül minden filmben megnézek, elfogadok, nom du nom, tetszik benne. Talán kivételként említeném Juliette Binoche-t, de mégsem tudom megtenni. Furcsa módon pont a Cosmopolis kapcsán került ki a fenntartások nélküli kategóriából.
Mikor is találkoztam először Juliette-el? Amikor fogalmam sem volt róla, hogy vele találkoztam. A
A Pont Neuf szerelmesei című filmben láttam először, és amikor a Csokoládé című filmet néztük meg Johnny Depp miatt, akkor jöttem rá, hogy nanézdmáréneztanőtmárláttamésnemisvoltrossz!
A Csokoládéban sem. Mióta meg Colin Firth miatt rászoktam az internetre, azóta levadásztam Juliette filmjeit is, és igen, eddig tetszett is, ahogy játszik a filmekben.
Na, és megint körbeértünk. Cosmopolis.
Nekem ebben a jelenetben nem hiteles:
Inkább nevetséges. De, lehet, ez az én hibám. Sok mindent el lehet velem fogadtatni, hogy hogy is lehet megvalósítani az autószexet, de ezt nem veszem be... hmmm ő sem bevette...
Nna. Szóval, az illúziórombolás után innentől nem is rossz, amit csinál:
Viszont továbbra sem fér a fejembe, hogy hogyan is valósítottak meg bármit, merthogy  a férfiúi egyed éppen csak megigazította a berendezését. mégis, milyen hosszút tételezzek fel, hogy a nadrágon ne maradjon nyoma egy aktusnak? Még ha védőréteget is húz nemesebbik szervére. Amit szintén csak idő leopeerálni. Na, kint van a 18-as karika a blogon? Nincs? Akkor nem megyek a megesett tett további elemzésbe bele, hanem gyönyörködjünk az éppen dolgavégzett férfiúban:
Nos, részemről a mélyen szántó gondolatoknak  és a filmelemzésnek vége, rábízom a többit blogunk lelkes látogatójára, akinek szakmája is!

A film ugye tudjuk, eljutott Cannes-ba is, ahol újfent találkozott két színészünk, és igen jól érezték magukat:


Szép, napsütéses napot mindenkinek!
-twmmy-

1 megjegyzés:

  1. twmmy,köszi ezt a mindent kimerítő posztot! XDD
    Annak idején én is elgondolkoztam azon, hogy a csudában lehet fehérneműn keresztül...?!
    A Csokoládé c. film nekem is az egyik kedvencem. Jó is, hogy írod, hétvégén újra meg fogom nézni. :)

    VálaszTörlés