2013. június 4., kedd

Cosmo premier, Toronto

Pont egy éve, június 4-én Torontóban tartották  a Cosmopolis bemutatóját.
Nagyon nehéz dolgom volt, hogy az ott készült fotókból kiválasszam a legjobbakat,  illetve a nekem legjobban tetszőket, mert mind kedvemre való. Elnézegetve a képeket, meg kell állapítanom, hogy Rob piszok jól nézett ki. Na, de mikor nem?! (bár kopaszon, meg túl szőrösen nekem nem jön be)
Láthatólag jól érezte magát a délelőtti sajtókonferencián és az esti bemutatón is.

Press Conference/Photocall
Jól áll neki a fekete... meg a fehér... meg a piros... meg a ...  XDD
Emlékeztek a cigipótló fogpiszkálóra? :D Remélem, azóta sikerült teljesen leszoknia, mert mint tudjuk, a dohányzás káros az egészségre, meg a szép fogakra.

A premieren (is) nagyon csini volt.

Vajon mikor látjuk újra ilyennek? Mert messze még a következő filmbemutató. 
Addig is a teli szájjal nevetős képeivel kívánok derűs napot mindenkinek!

Ági

1 megjegyzés:

  1. Én magam e csúfos bukásért
    Vádolni nem fogom soha,
    Ez volt az utolsó csalódás,
    A szív utolsó mámora.
    Egy percig újra fellángoltam,
    Álom volt, balga, játszi fény;
    Megtört egy kegyetlen játékon,
    Leáldozott egy lány szivén...

    A Cosmo amerikai promóján vettük észre annak idején, hogy mosolya nem éri el a szemét. Írtam az előbb, aztán rájöttem, hogy az valamikor augusztusban volt..
    Mindenesetre ekkor még a cannes-i események fénylettek, és vidám volt.
    de a verset azért hagyom, mert elég sokszor gondolok rá a májusi események kapcsán.

    VálaszTörlés