2013. június 3., hétfő

Első kép Robról...

Ma délelőttös voltam, ráadásul ügyeletes, ezért csak most jutottam a számítógépemhez.
Rögtön hozzá is fogok a mai feladatomhoz. Milyen képet láttam ma először Robról? Tudom, lerágott csont, de az öltözőszekrényem ajtaján évek óta ez a kép fogad minden munkanap (talán még nem  mindenki látta) :
Aztán a teremben a szekrényajtók belsején is Rob vár. :)
Ezt a poszter méretűt Beától kaptam, egyenesen Londonból. Ugye milyen szép?
Reménykedtem, hogy friss, ropogós képekkel szolgálhatok, de blogunk alanya hetek óta eltűnt, mint Kossuth a ködben. Ha valaki látja valahol, kérem jelezze! ;)

Az időjárás felelősnek pedig üzenem, hogy lapozzon már kettőt-hármat a naptárján, ugyanis március már rég elmúlt. Brrr! Kérjük a jól megérdemelt nyarunkat! Napsütéssel, szabadsággal együtt!

Szép hetet kívánok mindenkinek!
Ági

3 megjegyzés:

  1. Így igaz, Ági, monnnyon le az időjárásfelelős!!
    Annak azért valahol nagyon örülök, hogy az öltözőszekrényedben még Rob is megtalálható :)

    VálaszTörlés
  2. Ági, neked is szép hetet, ilyen és hasonló jó kis ötleteket a hetesi feladathoz!

    VálaszTörlés
  3. nálam a szobaajtón vannak képek és filmplakátok.a múltkor az egyik barátnőnknek demonstrálta a hapsim a a rajongásomat,miután megmutatta az ajtót belülről(nem nézett hülyének a lány!).
    a héten gázórát cseréltek nálunk(3-an voltak)és az egyik láttam,hogy nézegeti a plakátot az előszobából:)
    örülök Ági,hogy másnak is van kis galériája!:)))

    VálaszTörlés