2013. június 1., szombat

Rob legjobb MTV-s pillanata


Hupp! A nagy szombati bevásárlás-főzési láz közepette majdnem elmaradt a mai "adag".Pedig már tegnap este tudtam, hogy ma nehéz feladat elé állítanak. Hát honnan a manóból tudjam, melyik a legjobb pillanata?
Ahhoz most végig kellene néznem az összes mtv-s videót, és kiválogatni...
Nos, felballagtam az MTV oldalára, begépeltem szépen az engem érdeklő nevet... aztán kaptam a nyakamba egy csomó videót. Nem csak Robról... Tudnám, akkor minek lehet keresni, ha úgyis azt kapom, amit ők akarnak :) Na, végül megnéztem egy-két 2008-as, még az első forgatáson készült videót, de most valahogy nem volt kedvem Ballácskához. Úgyhogy kaptok egy Josh-osat, de csak azért, mert nem akarlak bosszantani benneteket a Tay-al esett legjobb csókkal. Mert akárhogy is, nekem az a jelenet tetszik a legjobban.... ahogy meghökken a páros másik fele :)
Szóval, ezt a vihogósat kapjátok, úgy tűnik a vágónak is igen tetszett az a - na hogy is fogalmazzak - kéjenc vénemberes vihogás...

Szépen süt a nap, ugyan meleg nincs, de hess kifelé a szabadba!
-twmmy-

1 megjegyzés:

  1. Köszi twmmy a kis sátánkát. Ez a rövid vidi kész arc-aerobic, még hogy Robcinak nincs mimikája!
    A nagy csók jelenet a növendék izomheggyel nekem is a kedvencem!

    VálaszTörlés