2013. június 30., vasárnap

Rob tarkója

Mikor elolvastam a mai ukázt, csak ültem és bambán néztem ki a fejemből. Ugyanis ezt láttam.."blonde scruff". Szőke tarkó? Mi van? Lehet, hogy béndzsa vagyok, de emlékeim szerint csak kiskorában volt szöszi. Azóta viszont szőkés barna fürtök üldögélnek a fejecskéjén. ( Már amikor nincs befestve XD ) Kukkoltam, keresgéltem, végül összegyűjtöttem pár képecskét. Igazából teljesen mindegy, hogy szőke, szőkésbarna, fekete, bronzos árnyalatú, a lényeg az, hogy jó lenne végig szántani rajta az ujjainkkal.
Tudom tudom, van benne olyan, ami nem kimondottan a tarkója, de akkor is itt a helye. :)
Mondtam már, hogy imádom ahogy kis kacsafarokba áll össze a haja? :)
























































Legyen szép vasárnapotok!

rhea

3 megjegyzés:

  1. oh, rhea! az lett! mármint szép XD mint ennek a pasinak a tarkója... megnyugtató a tudat, hogy rajtam kívül még milyen sokan bolondulnak érte... egyedi és észveszejtő ... mert miért is lenne legalább ez hétköznapi rajta... az biztos, hogy egészen megihleti az ember lányát, ha csak egy párás pillantást vethet rá XD

    VálaszTörlés
  2. Gyere Robci, megsimogatom a tarkódat...

    VálaszTörlés
  3. uff tarkó fan voltam mindig is ha Robról volt szó... :P jó kis bejegyzés lett ez rheám köszi!

    VálaszTörlés