2013. július 17., szerda

Comic Con 2008

A héten Rob Comic Con-os szerepléseit vesszük sorra. Kezdjük is a  2008-assal, amelyen első alkalommal vett részt a Twilight-nak köszönhetően.
Miközben keresgéltem a poszthoz a képeket, rádöbbentem, hogy ekkor én még nem ismertem Robertet, és bár ebből a fotósorozatból láttam már képeket, sőt hétfőn posztoltam is egyet, de még sohasem mélyültem el teljesen bennük. Képnézegetés közben még engem is értek meglepetések, jókat mosolyogtam Rob lezserségén, divatot teremtő frizuráján, némely arckifejezésén. :)
-Jujj, mennyi ember és mind rám kíváncsi?
-Ebbe az izébe kell beszélnem?
-Jól áll a séróm?
- Oh my Gad! Miért akarja mindenki, hogy megharapjam?!
- Nem, az nem én voltam.
- Na jó, egy utolsó sztárfotó...
... néhány(száz) autogramm...
... aztán húzzunk haza!
 Találkozunk a 2009-es Comic Conon. :)
Ági

2 megjegyzés:

  1. a 2008-as CC-s videók voltak azok, amik a végső lökést megadták a szakadék szélén... nem tudom, hogy mit szedett be aznap, de azt a játékos, elbűvölő pasit talán azóta sem láttam... csak itt-ott nyomokban

    VálaszTörlés
  2. Milyen igaz, Golden... És mennyire nem tudtam én akkoriban, hogy miféle filmes rendezvények léteznek a cannes-i meg a berlini filmfesztiválokon kívül :)
    És mit tudtam én még akkor, hogy van twilight - Kingen kívül?
    Jut eszembe, hét végén meg is nézem, amit lehet ebből a CC-ből.

    VálaszTörlés