2013. július 29., hétfő

Mai első kép Robról

Hümm-hümm....
Nem is Robról szól a kép, a mai első. Éjjel nem tudtam aludni a melegtől, hát mit tettem, pletyi oldalon olvasgattam az idétlennél idétlenebb hozzászólásokat. Nem egy intellektuális szórakozás, de kinek van ereje okosságokat olvasni hajnali egykor? Nekem tuti nincs. Szóval, elég hosszú időbe telt, mire rájöttem, hogy van valami új kép róla. Ami nem is róla készült, de a hozzászólók szerint róla. Van ennek így valami értelme? Szóval a képen szereplő egyik nővel hozzák össze, valami Michelle Rodrigezzel. Lusta vagyok megnézni, hogy ki is ez a  nőszemély. A hozzászólásokból kb az derült ki, hogy a nő leszbi, kábszeres, ivós, stb... Ja, nincs is stb, minden létező rosszat leírtak róla. És csak hogy képben legyünk, Robbal szemben is áll egy nő, meg Rob mellett közvetlenül, aki ott van,de nem látszik :), és Rob az ő derekán tartja a kezét. Meg a nadrágzsebében.Meg  a kabátzsebében. Meg a kapucnis póló zsebében. Szóval, az elemzések megtörténtek, semmi új nincs a nap alatt. És akkor itt a kép
imagebam.com
Forrás RPL

Nekem Rob inkább zombi azzal  a csillogó szemével.

Remélem, a héten lesz jobb is.
-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése