2013. július 31., szerda

Pressjunket interjú, ami tetszik

Bocsok a késésért, csak transcriptelni és fordítani kellett, amiért külön köszönet illeti leánygyerekemet.
Szóval, kedvenc promóciós interjú. Hát, a Cosmopolis! Mi más. Csakhogy ez nem olyan régen, valamikor a Nagy költözködés idején került fel a fordítós blogra, úgyhogy időutaztam, és visszarepültem akkorra, amikor is még halvány segéd fogalmam nem volt Robert Pattinsonról és a Twilightról. Igy a 2008-as interjúk ki is maradtak az életemből a jelek szerint, mert ma csak hét olyan intejút találtam, amit eddig még nem láttam. Ezek közül választottam ki egyet.
És hogy miért 2008? Mert akkor még ifjú volt és bohó. És volt haja....
Szóval és tettel, a vidó itt is, de a transcript és a hozzá tartozó fordítás meg ott




-twmmy-


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése