2013. augusztus 9., péntek

HP-padödő

Ma ismét utazunk az időben. Nem Michael J. Fox-szal, hanem az ifjú pironkodóval. A tűz serlege premierjének képeit nézegetve, nem kétséges, már akkor „jelenség” volt.
Ahogy böngésztem a képek között összecsippentettem néhány morzsát Cedrik és Harry további ügyködéséről. Volt néhány szavazás, ahol a két rajongótábor összemérte erejét. Hát nem is tudom...lehet összehasonlítani a két angol növendék kandúrt?! No de ..kinek a pap, kinek a paplan. 
Íme a felhozatal! 
A két pelyheske
 

Még a tojáshéj megvan, de már bűvölték a népet, szemmel
 

...hanggal

...hanyatt fekve
 


...cigivel lazázva.
 

Aztán jöttek a szerepek. Úri fiúk...
 

és nem annyira úri fiúk...
 





A fotózásoknál már erősen érezhető a diffi :) (sorry Dan!)
Pedig a beállítás stimmel :)
 

Remélem nem feszítettem túl a húrt azzal, hogy behoztam a pubba a másik english gyereket! ;)
De hát, mint látjuk nem igazán jelent konkurenciát a fütyőkének.
Különösen, ha a jelenlegi állapotban is megnézzük őket.
A varázslótanonc mostanában nincs túl toppon.

Ellentétben Robbal, aki ott ül a világ tetején :)

Szép napot és enyhülést kívánok Mindenkinek!
moncsi
Szolgálati közlemény! Remélem a fenti poszt nem okoz kellemetlen tüneteket egyik tábor rajongóinak sem.

1 megjegyzés:

  1. de okozott XDDD bár, nem úúúgy... simán csak vérnyomást emelt, izzasztott... az is igaz, én leginkább a bal oldali sávban barangoltam... hiába na, az angol közlekedés lehet az oka... de továbbra is kíváncsi lennék a korabeli postás fizimiskájára, mert ilyen angol nincsenis... bocs, Claire...

    VálaszTörlés