2013. augusztus 12., hétfő

Teen Choice Awards 2013

Néhány hete írtam Rob TCA-s megjelenéseiről, ahol az idei jelölésekre is kitértem. Nos magyar idő szerint hajnali 2-kor kezdődött az idei díjátadó. Sajnos hiába keltem korán, nem sikerült a "randim" Robbal, mert nem volt ott. Viszont beszámolhatok arról, hogy mely jelöléseket sikerült szörfdeszkára váltania a BD2-nek köszönhetően.

The winner is...

CHOICE MOVIE, SCI-FI/FANTASY
Breaking Dawn, Part 2
CHOICE MOVIE ACTOR, SCI-FI/FANTASY
Taylor Lautner, Breaking Dawn Part 2
CHOICE MOVIE ACTRESS, SCI-FI/FANTASY
Kristen Stewart, Breaking Dawn Part 2
CHOICE MOVIE, ROMANCE
Breaking Dawn, Part 2
CHOICE MOVIE ACTOR, ROMANCE
Robert Pattinson, Breaking Dawn Part 2
CHOICE MOVIE ACTRESS, ROMANCE
Kristen Stewart, Breaking Dawn Part 2
CHOICE MOVIE SCENE STEALER
Kellan Lutz, Breaking Dawn Part 2

Ahogy látjátok, romantikus szerepben még mindig Rob a nyerő, de a másik jelölést elorozta előle Taylor a "team Jacob"-nak köszönhetően. Míg ugye Bellából csak egy van, ezért lehetett mindkét díj a hölgyé.
Ez van.
Jó lett volna friss képecskékből photoshoppolni, de így csak ezt a régit tudom nyújtani.
Legyen szép napotok!
Ági

2 megjegyzés:

  1. Hát én ennek a híréről is lemaradtam. XD

    VálaszTörlés
  2. Igy volt szép, Tay is kapott egy deszkát. Én szívesen láttam volna Ashleynek is egyet, de nem volt ajelöltek között.

    VálaszTörlés