2013. szeptember 23., hétfő

Még mindig Dior..

A mai feladat a megszokottól eltérően nem az első kép, hanem a kedvenc Dior kép. Mivel ez nem annyira egyszerű feladat számomra, így inkább bővítettem az R-puzzle kollekciót. :)


Ezt a képet direkt nem tettem bele, mert ez olyan.....tudjátok. XD


És itt van uganez gif formájában. :) Rákattantam mi? XD



Ez a kép tudom, hogy nem Dior, de nem tudtam kihagyni. :) Számomra ez most a KÉP. Legalábbis ma. XDD


Kellemes, vidám hétfőt! :)

rhea

És csak hogy ne maradjunk kép nélkül, Rob edzeni jár. Hogy hol, mikor, az nem derül ki, de állítólag a katonás film miatt

itt vannak a képek

5 megjegyzés:

  1. Kész, nem tudok ettől a dioros sorozattól elszakadni. haza megyek és csak bámulom, jó????

    VálaszTörlés
  2. óóó, ez az ablaknál ácsorgós tyleres nekem is beakadt rendesen... persze melyik nem? A báltermes és a hóesésben csókolózós az, amitől elzsibbadok, no meg a lift, meg a hálószoba, meg ahogy viszi a lányt a tengerparton, meg a... hát így van, ha MEGA a pasi :)

    VálaszTörlés
  3. Rhea, nem csodálom, hogy rákattantál a gifekre. :)
    Ez a gyönyörű ember állhatna egy kicsit az én ablakomban is!

    VálaszTörlés
  4. főleg így, egy szál lepedőben :nuts:

    VálaszTörlés
  5. Ági, majd az embereink fejére húzzuk a lepedőt és az ablakba állítjuk őket. A többi a képzeleté :)

    VálaszTörlés