2013. szeptember 6., péntek

Remember Me premier New York 2010. március 1.

Ez a premier mindig is úgy fog megmaradni az emlékezetemben, hogy ez az amikor Rob olyan furán nézett ki..
Miért? 
Egyrészről, mert nem volt igazán csini ruhába öltözve, másrészről ezen a premieren olyan sok fura kép készült Róla. Több mint máskor..





Azt peletyózták utána, hogy Robunk kicsit felöntött a garatra az after party-n :D 
Hajlottam arra, hogy ezt elhiggyem . Sőt tovább megyek azt is elképzelhetőnek tartottam, hogy már előtte is volt benne egy két löket, mert a szokásosnál lököttebb volt a vörös szőnyegen.
Persze ez a pasi még így, kissé spiccesen, is tudott úgy kinézni, hogy a nők bugyija szerintem magától lepattant :P  :D 


Ez a kép a videóim állandó szereplője lett.. Nem úgy néz ki rajta mint egy angyal? Olyan gyönyörű, hogy festeni sem lehetne szebbet...



Hajrá! Hétvége!
beanene

2 megjegyzés:

  1. Jók a képek!!! Azt utolsó meg abszolút szexi!!! A képek között, amiket letöltöttem a könyvemhez, sok a nyelvkidugós, hajba túrós és a gatya igazítós!!!! Nem is Ő lenne, ha ezeket nem csinálná mindig!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a londoni premieren jobban tetszett :)

    VálaszTörlés