2013. október 30., szerda

Fiatalka Rob -eredeti címen zygote Rob

Óh, jeeee! Hát, a kedves nagynéni lehetne kedves és feltölthetné a családi albumot végre, hogy lenne miből válogatnunk! Mondjuk én szívesen elnézegetném a balettórás képeit. Ha csak arra gondolok, hogy az én fiúgyerekem is járt balettra, mint az alábbi kép tanúsítja. (Mielőtt körbe megy a kép az interneten, hogy Rob, pedig nem)

Ugye, milyen jóóóó lenne?
Bevallom, nekem valahogy borsózik a hátam a zygote kifejezéstől. Na. Térjünk vissza a képekre. Szerencsére anyuka egy modellügynökségnél dolgozott, és így Robunk már fiatalon munkához jutott. A sok ilyen képből most nem kaptok egyet sem. Mert lassan rájövök, ha elpuskázok minden képet gifekre, akkor legközelebb mit mutogatok?
Így hát marad egy 19 éves korában készült kép, egek, már 8 év eltelt azóta!

És kutakodtam és először nem találtam, de aztán igen:) A kép ebből a műsorból származik:

-twmmy-

6 megjegyzés:

  1. ó, twmmy... igazi kincsek, hogy te miket találsz :O bár, azt a balettórát megnéztem volna XD ... egyébként fogjam be, mert ez a lapulás itt egészen bájos XD vajon, ma is képes lenne még rá?

    VálaszTörlés
  2. Jutka, a balettos gyerek nem Rob, hanem az én második fiúgyerekem :)
    Ugye, hasonlít!!!(Na ez itt a vicc volt) de a balettelőadást majd megnézheted, egyszer, ha eljutok odáig, hogy felrakjam a jutúbomra :)

    VálaszTörlés
  3. én is azt hittem,hogy child Robot látom:)))
    mindenesetre aranyos Bese abban a kis zöld dresszben:))

    VálaszTörlés
  4. twmmy!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDD én simán becuppantottam, de Besének is nagyon aranyos XDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. twmmy Bese tündéri!
    Jutka, én is reménykedtem, hogy na, mit talált nekünk twmmy, de aztán leesett, mire a poszt végére értem.
    De bár láthatnánk valami home videot a Szépfiúról is. XD

    VálaszTörlés