2013. október 16., szerda

How To Be still

Bevallom nektek, ez a film nem igazán tett rám mély benyomást. Nem kérdés, hogy Robert nagyon jól hozta ezt a kissé „kerge-lökött hétköznapi srác”( by twmmy) formát, és én jókat vigyorogtam rajta, de sosem éreztem azt, hogy még egyszer látnom kéne ezt a filmet.

Csillagszemű pofija már akkor is igencsak a szép felé tendált, eltekintve a rémes hajtól, amire már én is azt mondom, hogy jajj! XD Pedig tudjátok én elég rugalmas vagyok a haját illetően, de ez még nekem is sok volt.

































Az idő ellenére is, legyen szép és mosolygós napotok! :)

rhea


3 megjegyzés:

  1. köszi rhea a HTB-t!nagyon szeretem ezt a filmet.Art kicsit esetlen,de aranyos:)))
    nagyon bírom azt a jelenetet,mikor Art sörözik a haverokkal a pubban és kicsit becsípnek.ha jól olvastam,a rendező hagyta,hogy beigyanak és csak utána forgatták le a jelenetet.Rob nagyon nevet mindenesetre....

    VálaszTörlés
  2. nekem Art nagy szerelem... itt a trailer linkje, hátha kedvet kapsz hozzá XD
    http://youtu.be/y2Xc-80tMI4

    VálaszTörlés
  3. Én Atr miatt szerettem meg Rob-ot :) Olyan lökött, hogy nem lehet nem szeretni!!!!!

    VálaszTörlés