2013. október 19., szombat

Kép a Sex Drive premierjéről

Ismerem én ezt a filmet? Mi köze volt ehhez Robnak? Miért pont erre ment el az egész Twilight stáb?
Még soha nem tettem fel magamnak ezeket a kérdéseket, csak nézegettem a képeket, ha a szemem ügyébe kerültek. A mai "feladat" kapcsán megkerestem a válaszokat is.
Nem ismerem, csak Rob kezében láttam valami könyvet, ami Sex driven people címet viseli, ugye emlékeztek?


ImdB, aki a Gugli mellett a második legjobb barátunk sok mindent elárult erről a filmről.
Hogyaszondja: Summit film, 2008 október 17-én volt a premierje az Ámerikában,
És meg is van a válasz. Promóidő a Twilightnak!
A szereposztást nézve fogalmam nincs, kik ők, de a Josh Zukermann több filmet készít átlagban, mint Rob....
A film nálunk 2009 január 8-án jelent meg, a Port összefoglalója szerint erről szól:
A tizennyolc éves Iannak nincs szerencséje a lányoknál. Emiatt a bátyja, Rex állandóan piszkálja, a csajozásban pedig még a tizennégy éves kisöccse is lepipálja. Ráadásul a munkahelyén, a gyorsétteremben is rendre megalázzák. Mindezt talán elviselné, lévén, jobban foglalkoztatja, hogy itt a főiskola, és ő még mindig szűz. Ian elhatározza, hogy az interneten szerez nőt magának. Hamarosan megismerkedik a dögös szöszivel és a Chicago és Knoxville közötti távolság sem látszik áthidalhatatlannak. Elcsórja a bátyja autóját és a barátjával, Lance-szel, illetve a barátnőjével, Feliciával útnak indul, hogy elveszítse a szüzességét.

Nem sok ingerenciám van megnézni, de úgy látom, a világot sem hozta lázba a film, a 19 milkás költségvetést sem produkálta...
Viszont Rob eszméletlen jól nézett ki a premieren. Halkan, suttogva bevallom, nekem hiányzik ez a Rob:


Szóval, nem képet kaptatok :)
Szép, lustálkodós napot kívánok mindenkinek.
-twmmy-

3 megjegyzés:

  1. köszönöm,twmmy!ez volt az első olyan fotó széria,mikor lehaltam Robtól:))nagyon jól nézett ki akkoriban,még a szürke ing is jól állt neki.bevallom,nekem is hiányzik a mosolygós,jókedvű Rob!!de nagyon!!

    VálaszTörlés
  2. hát, ezen nincs mit vitázni, szerelem-Rob, akárhonnan is nézem, és abszolút megfelelt a képek helyett a vidi... abszolúúút

    VálaszTörlés
  3. twmmy, van új a nap alatt!? XD Amit leírtál számomra is újdonság volt. A fotókat ismertem, szerettem, de sosem néztem utána milyen apropóból készültek.
    Köszi a vidit! A zene (Muse) és a fiatalember is nagy kedvencem. :D

    VálaszTörlés