2013. október 28., hétfő

Mára rendelt kedvenc DiorRob

Lustázós vasárnap lévén előre készülök. Hátha, hátha véletlen, talán reggelre lesz friss kép. Mert az ugye nem járja, hogy a múlt hétre majd' minden napra jutott egy.
Szóval, Dior. Első felbuzdulásomban ugye regisztráltam még szeptember 1. előtt Dioréknál, hogy majd kapjak értesítéseket. Máig is várhatom...
Azért megnéztem annak idején az oldalt, és bizony sok-sok mindent találtam rajta, nem csak Rob-ot. És érdekes is volt, ami csak azért meglepő, mert nem vagyok egy nagy divatkövető, érdeklődő. Sőt.
Megint elkalandoztam. Valószínűleg emiatt nem lesz belőlem író. Mindig eltérülök.
Szóval, mai kedvenc Dior képem:

És bizony, bizony, ha nagyon megnézitek, én is benne vagyok a reklámban :) Azt nem mondom, hogy a kép kíválóan sikerült, elvileg meg is ismételhetném, de két komoly akadálya van a ripítnek.
Az egyik, hogy a macska itt alszik mellettem, és ugye mindenki tudja, hogy a macska uralkodik a még csak nem is gazdája felett, tehát megzavarni nem lehet, mert igen gyilkosan néz az ember lányára a jószág. A másik, hogy az összetevőket idefuvarozó leánygyermek is letelepedett pontosan az alvó  macsekúr mellé, tehát ő sem mozdulhat. Így bizony a karfrottírom csak részben látszik...
Viszont látható az új lapitopim képenyője :) Meg a diorom.
Szóval, hogy igazi dior is legyen, ez nem csak mai kedvenc, hanem csak úgy igaziból kedvenc:
ez utóbbi kép forrása: RPAU
Nna. Ebben vannak olyan részletek, amit még nem láttunk?  Meg kellene nézni újra a vágatlant.

-twmmy-




2 megjegyzés:

  1. Látom, twmmy, van szép új lapitopid. És Edwardos a guglid fejléce!? :)
    Azon a tengerparton én is szívesen megáztatnám a cipellőmet :)

    VálaszTörlés
  2. Hümm-hümm, én már csak amradok a Cote d'Azure-nál, vagy a horvát tengerpartnál :) A new york-i nem kell - vagy mégis?
    Igen, Edwardos, már nagyon régóta.

    VálaszTörlés