2013. október 9., szerda

Ritkán megosztott kép Robról

Na, jó vicc!
Elvetemült rajongóként (no meg szerkesztőként)  már annyit nézegettem Rob fotóit, hogy nekem szinte mindegyik ismerős. Hát honnan tudjam én, hogy melyiket láthatták mások ritkán vagy éppenséggel egyáltalán nem?!  :/ Mindenesetre megpróbálom a lehetetlent. Végiglapozgattam egy-két galériát és kiválasztottam pár fotót, reménykedve abban, hogy tudok még néhány látogatónknak meglepetést okozni.
Szándékosan nem paparazzi fotókat választottam, azok között azért van bőven, amire nem emlékszik az ember lánya.
A képeket nézegetve lehet találgatni mikor, hol, milyen alkalomkor készültek.  :D

                        1.
                         2.
Ismerős?  Itt a párja  :)
                          3.
                             4.

1.: 2006. HP
2.: 2008. Simon Hayter
3.: 2009. március- Japán fotósorozat /Yuji Tsunokami/
4.: 2012. július - a sorozat, ami sosem jött ki tagmentesen

Legyen szép napotok!
Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése